خانه ورزش خراسان رضوی در پیام تسلیت ویژه ای به مناسبت پرواز بلند علی انصاریان باور او را به بهشت زیر پای مادران و بدرقه دعای مادر و مادران مهربان را گواهی بر بهشتی بودنش توصیف کرد.
کد خبر: ۹۳۷۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱ 04 February 2021

به گزارش تابناک رضوی، خانه ورزش خراسان رضوی در پیام تسلیت ویژه ای به مناسبت پرواز بلند علی انصاریان باور او را به بهشت زیر پای مادران و بدرقه دعای مادر و مادران مهربان را گواهی بر بهشتی بودنش توصیف کرد. در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا فاطمه الزهرا(س)

شاید باز هم میخواست معرفت به خرج دهد و مهرداد را تنها نگذارد! امان از این مرام انصاریان که همراه با رسم گلچین روزگار امانمان را برید!
کاش مشیت الهی بر این مقدر می نمود تا دعای مردمی که دوستش داشتند به اجابت میرسید و دست اجل به این زودی ها او را از ما نمی گرفت!
اما علی انصاریان باور داشت که بهشت زیر پای مادر است؛
بی تاب بهشت بود و ما را بی تاب هجران خودش کرد تا بهشتی باشد.
پروازش در اوج محبوبیت بود و همزمان با زادروز حضرت مادر که رایحه ریحانه بهشتی اش مشام جان را نوازش می دهد و مگر ممکن است که به حرمت دعای مادر مهربان علی انصاریان و اینهمه مادران دلتنگ دیگری که او را همانند فرزندشان میپنداشتند آسمانی و محشور با نیکان نباشد!
امشب سیاهی باز هم خودنمایی کرد هنگامیکه برای بار دیگر در روزهای اخیر انبوهی از اندوه بر شانه های خسته ورزشکاران و ورزش دوستان ایران اسلامی آوار شد.
و نه عجب اینکه هر زمان پای غیرت و فتوت و پهلوانی باشد، همدردی و همنوایی این مردم بار سنگین حزن را کاسته و تسلای خاطر شده است.
اینک و مقارن با طلعت حضرت فاطمه زهرا(س) مادر عزیزی داغدار فرزند ایران زمین شد که چند روزی است به لطف تربیت این دلاور با غیرت و بزرگ شده مکتب پهلوانی، با همدردی آحاد جامعه، تنهایی را بر بالین فرزند بیمارش احساس نکرده بود.
بدون تردید یاد و خاطره بازی های باتعصب و عزتمندانه علی انصاریان و عاشقانه هایش با مادر در ذهن این مردم به یادگار، ماندگار است، همانگونه که روحیه سراسر بهجت و توام با نشاط این ورزشکار مردمی در خاطر مردمان دیار شیران نقش بسته است.
بدینوسیله از جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) مراتب تسلیت خود را به جامعه ورزش کشور و به ویژه اهالی خانواده فوتبال و هنر این مرز و بوم ابراز نموده، برای آن مرحوم آرزوی آمرزش و علو درجات و برای خانواده و دوستانش از درگاه ایزد منان صبر و اجر مسئلت می‌ نماییم.

"خانه ورزش" استان خراسان رضوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار