هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان با پیروزی فولادمبارکه سپاهان مقابل همیاری ارومیه و پیروزی پرگل شهرداری بم مقابل نماینده البرز همراه بود.
کد خبر: ۹۳۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵ 29 January 2021

از هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاههای مختلف که در دو گروه برگزار می شود، امروز (جمعه_ ۱۰ بهمن ماه) با انجام دیدارهایی در شهرهای مختلف پیگیری شد، در ورزشگاه صفائیه تیم سپاهان میزبان همیاری ارومیه بود.

امیرشقاقی برای این دیدار زهره کودایی، هانیه علیمردانی، میترا نظری، کوثر کمالی، فائزه اصفهانیان، شقایق روزبهان، مریم رهیده، فاطمه عادلی، هاجر دباغی، هادیه کر و ثنا صادقی را به میدان فرستاد. همیاری ارومیه نیز با ترکیب سپیده یونسی‌زاده، مبینا اعتمادی، مهناز شاه ‌مرادی، سمیه حکیمی، آیسان رضایی، ملیحه فنایی، سحر محمدزاده، آرزو غیبی، شادی بهرامی، فائزه مدنی و عاطفه برقی به میدان رفت.

سپاهان که پیش از این دیدار و تنها به خاطر باخت مقابل شهرداری بم صدر را از دست داده بود برای ماندن در جمع مدعیان صعود کننده به مرحله پلی آف به برتری در این دیدار نیاز داشت.

در این دیدار شقایق روزبهان بازیکن بازی ساز سپاهانی ها هت‌تریک کرد و مریم رهیده دیگر هافبک سپاهانی ها نیز گل چهارم تیمش را به ثمر رساند تا این دیدار با نتیجه ۴ بر صفر به پایان برسد، در این دیدار داور یکی از گلهای سپاهان را نیز آفساید اعلام کرد.

ذوب‌آهن همگروه سپاهان نیز در این هفته استراحت داشت. دیدار تیم های همگروهی نمایندگان اصفهان یعنی شهرداری بم و هیئت فوتبال البرز نیز ۷ بر صفر به سود بم خاتمه پیدا کرد تا آنها پس از هفته ها از شروع لیگ به صدرجدول برسند.

در پایان هفته نهم تیم های ۱۶ امتیازی شهرداری بم و سپاهان اصفهان در رده‌های اول و دوم گروه یک قرار گرفتند و ذوب‌آهن ۱۴ امتیازی به رده سوم رفت تا تکلیف تیم‌های صعودکننده از این گروه به هفته پایانی با حساسیت بیشتر کشیده شود.

نتایج دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان:

 سپاهان اصفهان ۴ - همیاری ارومیه صفر

شهرداری بم ۷ - نماینده البرز صفر

پالایش گاز ایلام ۲ - سارگل بوشهر یک

وچان کردستان ۱۷ - قشقایی شیراز صفر

شهرداری سیرجان ۳ - ملوان بندرانزلی صفر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار