مرادی خطاب به مدیران سازمان منطقه آزاد قشم؛
تابناک-مرادی خطاب به مدیران سازمان منطقه آزاد قشم؛ پول و اعتبار ندارید یا عرضه و توان رفع مشکلات اسکله لافت را ندارید؟
کد خبر: ۹۳۵۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ 29 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک،احمد مرادی نماینده محترم مردم قشم در مجلس شورای اسلامی در جمع نمازگزاران جمعه بندرلافت پس از شنیدن صدای اعتراض قایقداران لافتی مطالبه این قشر زحمتکش را مطالبه ای به حق عنوان نمود و خطاب به مدیران سازمان منطقه آزاد قشم گفت: پول و اعتبار ندارید یا عرضه و توان رفع مشکلات اسکله های لافت و پل را ندارید.

وی گفت :قایقداران لافتی علیرغم مشکلات عمده ای که دارند حفظ جان و سلامت مردم را مهمترین خواسته خود دانسته و خواهان ایجاد موج شکن و اسکله شناور برای تردد ایمن مسافران در این اسکله هستند که داشتن چنین روحیه ای در نوع خود بینظیر و قابل تقدیر است.

مرادی نماینده محترم مردم قشم در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت:اسکله های لافت و پل فاقد نیروهای امدادی و آتش نشانی است و قایقداران لافتی همچون نیروهای امدادی بارها با از خودگذشتگی اقدام به نجات جان مسافرین حادثه دیده در این بنادر کرده اند و چندین هموطن را از خطر مرگ نجات داذه اند.

لازم به ذکر است چندی پیش هادی نعیمیان مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه سازمان منطقه آزاد قشم فعالیت قایقهای مسافری بنادر لافت و پل را غیر قانونی دانسته بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار