موج چهارم کرونا در راه است؛
مهر: نگاهی به آمارهای ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود نشان می‌دهد که هم‌اکنون ۱۰۲ نفر در بیمارستان‌های استان به دلیل بیماری کرونا بستری هستند.
کد خبر: ۹۳۴۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ 24 January 2021

تعداد بیماران بستری کرونایی استان سمنان از ۱۰۰ نفر گذشت

به گزارش تابناک سمنان آمارهای ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت منتهی به ابتدای روز یکشنبه خوشبختانه کسی از بابت بیماری کرونا جان خود را از دست نداده اما ۱۰۲ نفر در بیمارستان‌های استان با این بیماری درگیر هستند.

پس از روزها که آمار بستری استان زیر ۱۰۰ نفر بود امروز برای نخستین بار این عدد از ۱۰۰ نفر عبور کرد تا یک هشدار دیگر به مردم استان سمنان درباره رشد شیوع بیماری کرونا داده شود.

در ۲۴ ساعت منتهی به ابتدای یکشنبه همچنین ۶۴ مورد جدید بیماری کرونا در استان سمنان ثبت شد که در سه هفته اخیر آماری درخور توجه است همچنین در این بازه زمانی هشت نفر نیز با بهبودی از بیمارستان مرخص شدند تا تعداد کل ترخیص شدگان بیماری کرونا از ابتدای اسفندماه ۹۸ تاکنون به عدد هفت هزار و ۵۱ نفر برسد.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مجموعاً ۸۸۱ نفر در استان سمنان جان خود را از دست داده‌اند همچنین مجموع کل بیماران کرونایی استان ۲۲ هزار و ۱۰۹ نفر است.

روز گذشته استاندار سمنان با اشاره به افزایش روند بیماران کرونایی درباره موج چهارم این بیماری هشدار داده بود و از مردم خواست تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در تثبیت شرایط همراه باشند.

سه شهرستان آرادان، میامی و سرخه در وضعیت آبی کرونایی و سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار و مهدی شهر در وضعیت زرد هستند و این شرایط هر لحظه می‌تواند تغییر کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار