سخنگوی شورای شهر قم گفت: توجه به توریسم درمانی در وضعیت موجود اقتصادی باعث رونق اقتصاد و توسعه کسب و کارها و گردش مالی در شهر مقدس قم با ظرفیت کشورهای حاشیه خلیج فارس و همسایگان زمینی خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۴۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸ 24 January 2021

به گزارش تابناک قم، محمود مسگری امروز در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر قم از روند اجرای پروژه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور در بلوار آیت الله بروجردی اظهار کرد: متاسفانه بعد از کشف نخستین نمونه کرونا با هوشمندی کادر درمان در قم، شهر مقدس قم مورد هجوم رسانه ای قرار گرفت و موج قم هراسی در کشور با هدایت رسانه های معاند تشدید شد.

سخنگوی شورای شهر قم ادامه داد: بی مهری های متعدد متولیان درمان کشور و خاصه سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا با وجود رعایت پروتکل های بهداشتی در هیئات مذهبی قابل توجه است و امیدوارم دیگر شاهد این نوع نگاه به شهری که پیشانی مبارزه با ویروس منحوس کرونا در کشور بوده است نباشیم.

مسگری با ابراز خرسندی مردم از تحول ایجاد شده در حوزه بهداشت و درمان در قم اظهار داشت: شهر قم با جمعیت موجود خود به عنوان یک کلانشهر نیازمند توجه ویژه به ساخت بیمارستان و پروژه های درمانی است و ریشه های پروژه های درمانی موجود نیز نظر لطف مراجع معظم تقلید و بزرگان حوزوی بوده است.

وی با تقدیر از خدمات حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی به انجام پروژه های خدماتی در شهرقم، گفت: ساخت این بیمارستان تخصصی با مشخصات اعلامی باعث مباهات برای مردم قم و کشور است، شورای اسلامی شهر قم به عنوان یک پارلمان محلی آمادگی هر گونه کمک در جهت تسهیل ساخت و تکمیل این پروژه مهم را دارد.

وی ادامه داد: توجه به توریسم درمانی در وضعیت موجود اقتصادی باعث رونق اقتصاد و توسعه کسب و کارها و گردش مالی در شهر مقدس قم با ظرفیت کشورهای حاشیه خلیج فارس و همسایگان زمینی خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار