ائمه جمعه شهرستان‌های فارس در خطبه این هفته به رزمایش نیروهای مسلح، بورس و شفافیت در معاملات، ورود نمایندگان مجلس به بودجه ۱۴۰۰ و مشکلات شهرستان‌های استان فارس پرداختند.
کد خبر: ۹۳۴۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 23 January 2021

تابناک فارس به نقل از شیرازه: ائمه جمعه شهرستان‌های فارس در خطبه این هفته به رزمایش نیروهای مسلح، بورس و شفافیت در معاملات، ورود نمایندگان مجلس به بودحه 1400 و مشکلات شهرستان های استان فارس پرداختند.

امام جمعه شهر صدرا در ابتدای خطبه دوم نمازجمعه این هفته ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت امّ البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهید، اظهار داشت: امام خمینی (ره) فرمودند: وظیفه ماست که در حد توان و مقدورات، قدرشناس زحمات آن ها باشیم (خانواده های عزیز شهدا، جانبازان، اُسرا و مفقودین) و من میل ندارم که این قدر شناسی فقط در حد تعریف و تمجید ظاهری خلاصه شود بلکه باید در همه نوع امتیازات اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی به آنان بها داده شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسین نژادیان درباره رزمایش بازدارنده و امنیت آفرین بیان داشت: رزمایش های متنوع ارتش و سپاه در دو هفته اخیر بسیار غرور آفرین بود و مایه یأس و ترس دشمنان اسلام و انقلاب گردید. به همه جهانیان ثابت گردید که ایران جزء قدرت های برتر پهبادی جهان و قدرت اول منطقه است. رونمایی از شهر موشکی در حاشیه خلیج فارس، خیلی بارتاب داشت و دشمنان ما، اهمیت آن را می فهمند و این موضوع از عصبانیت و اظهارات خصمانه آن ها فهمیده می شود.

رونمایی از ناو بندر راهبردی مکران که در حقیقت یک شهر کوچک و سیار دریایی است، ۵ بالگرد حمل می کند و ۳ ماه بدون کمک می تواند دریانوردی کند و دارای موشک های با بُرد بلند است و انواع امکانات پشتیبانی را از جمله بیمارستان را دارد.

ویژگی های دو هفته رزمایش ایران، موقعیت زمانی رزمایش های مهم بود و جلوی عملیات رسانه ای برای جنگ هراسی گرفته شد. گستره وسیع جغرافیایی: از دریای عمان و سواحل مکران تا عمق اقیانوس هند و از سوی دیگر، دریای مدیترانه، تنگه بُسفُر، تنگه باب المندب و کانال سوئز. همزمانی عملیات های مختلف در چند رزمایش، پیام های زیادی داشت و تمرکز رزمایش روی دو نقطه موشکی‌ و پهبادی و... می باشد.

وی با عنوان اینکه بازار سرمایه (بورس) از وضعیت خوبی برخوردار نیست،ابراز داشت: چرا دولت که در اواخر سال‌ گذشته و اوائل سال ۹۹، مردم را مرتب تشویق به حضور در بازار بورس کرد و به آن ها وعده های اطمینان بخش مبنی بر حفظ سرمایه و سود مردم، داد ولی اکنون در مقابل ضرر و زیان آن ها، سکوت کرده است؟ در این وضعیت نابسامان بازار بورس، مجلس و قوه قضائیه باید با درایت و حمایت منطقی از مردم، وارد عمل می شوند تا خسارت مردم جبران گردد. اعتماد عمومی مردم به مسئولان دولتی یک سرمایه مهم اجتماعی است که نباید مخدوش گردد.

به گفته امام جمعه شهر صدرا، جوبایدن ۸۰ ساله با داشتن چند بیماری، قدرا مدیریت آمریکا را ندارد و بایدن با یک چالش درون حزبی مواجه است و آن جریان ترقی خواه است که خواهان اصلاحات خاصی می باشند،

وی تصریح کرد: اختلالات ذاتی در ساختارها و نهادها: قدرت آمریکا رو به افول است که ناشی از ذات استکباری، جامعه و حاکمیت آمریکا که بر ظلم و تبعیض نژادی و جنگ افروزی بنا شده است. این نظام فاسد به سرعت در حال فروپاشی است.

حجت الاسلام و المسلمین حسین نژادیان با عنوان اینکه حوادث اخیر و تصرف کنگره آمریکا یک نشانه بود و جامعه آمریکا به شدت دو قطبی شده است، تاکید کرد: دو قطبی عوام و خواص، دو قطبی سیاه پوستان و سفید پوستان، دو قطبی ملی گرایی و منطقه گرایی، اوج گیری تجزیه طلبی در آمریکا، فراگیری کرونا و افتضاح مدیریتی اَبَر چالشی به نام ایران در مقابل آمریکا، تقویت جبهه جهانی مقاومت و سرعت زوال صهیونیسم و ارتجاع منطقه، از چالش های پیش روی بایدن است.

***********************************************************************

از لزوم تداوم مراقبت های بهداشتی تا توجه به توطئه های آمریکا

حجت الاسلام والمسلمین دکتر «محمدحسین مدبر»، در خطبه های نماز جمعه جهرم با تاکید بر ادامه مراقبت های بهداشتی و جدی گرفتن آن گفت: این مهم درخواست ستاد مقابله با کرونا و مسئولان بهداشت و درمان جهرم است که مبادا خدای نخواسته تبدیل وضعیت جهرم به وضعیت زرد و پایین بودن آمار قربانیان ما را مغرور نکند.

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه آن لحظه ای که فکر می کنیم ضربه ای نمی خوریم شکننده ترین ضربه ها را خورده ایم، افزود: اساسی ترین اقدام برای تامین عافیت و سلامتی، جدی گرفتن مراقبت های بهداشتی است که مردم همچنان به آن پایبند هستند.

وی با اشاره به اینکه پرهیز از اجتماعات و مسافرت های غیر ضروری، رعایت نظافت و استفاده از ماسک را همچنان باید جدی گرفت، خاطرنشان کرد: متولیان بهداشت و درمان از مردم تقاضا دارند چنانچه دچار بیماری شدند آن را جدی گرفته و سریع به مراکز درمانی مراجعه کنند.

حجت الاسلام المسلمین دکتر مدبر با اشاره به اینکه ایام کرونا با وجود تمام مشکلات همچون مسئله آموزش فرزندان، تنگی معیشت و مشکلات کسبه و بازاریان خوبی هایی نیز داشت و باید سعی کنیم این خوبی ها را نگه داری کنیم.

وی با اشاره به اینکه از جمله خوبی های ایام کرونا، هزینه های بسیار خانواده های داغدیده از مرگ عزیزانشان بود که این مخارج تقریبا کنار گذاشته شد، گفت: خوبی های ایام کرونا نباید بعد از آن نیز به فراموشی سپرده شود.

امام جمعه جهرم با تاکید بر اینکه مسئولان باید بستری فراهم کنند تا هزینه های مراسم عزاداری به خیریه ها برگردد، گفت: غذا خوردن در مرگ افراد که در جامعه رایج شده مکروه است و باید ترک شود.

وی با اشاره به اینکه مستحب است که اطرافیان برای صاحب عزا اطعام ببرند چرا که آنها عزادار هستند و توانایی برخی امور را ندارند، تاکید کرد: در این زمینه افراد می توانند وصیت کنند که پس از مرگشان این کار انجام نشود و به جای اطعام دادن به مردم آن را صرف امور خیریه کنند.

امام جمعه جهرم در بخش دیگری از خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به اینکه قاتل سردار سلیمانی در روزهای اخیر با ذلت کنار گذاشته شد، گفت: ترامپ تنها رئیس جمهوری بود که 2 بار استیضاح شد و کسی بود که می خواست 52 نقطه کشور ما را هدف قرار دهد اما با فضاحت از جایگاه خود به پایین کشیده شد.

وی با اشاره به اینکه برخی به دنبال آن هستند که بگویند را رفتن ترامپ و روی کار آمدن بایدن، فرصت ها برای کشور ما مهیا شده و باید از آن به خوبی بهره برده شود، عنوان کرد: رهبری انقلاب فرمودند که برای ما ثابت شده که حاکمان آمریکا همچون مشت چدنی برای کشور ما هستند و دموکرات و جمهوری خواه هم فرقی ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر مدبر با تاکید بر اینکه بیشتر تحریم ها علیه کشور ما که هزار و 500 مورد بوده است زمان دموکرات ها اتفاق افتاده و آنها فریبنده تر هستند، تصریح کرد: باید مراقب بود تا گرفتار فریبکاری آمریکایی ها نشویم.

امام جمعه جهرم با تاکید بر اینکه باید با روشن بینی و دقت فریب افکار آمریکایی ها نخوریم، گفت: بالا و پایین رفتن قیمت دلار نیز چندان ارتباطی به آمریکا ندارد و رئیس جمهور هم بر این گفته تاکید کرده است.

*************************************************************************

استقلال ایران بزرگترین دست آورد انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین روانبخش امام جمعه بنارویه در خطبه اول ابتدا خود و نماز گزاران را به داشتن تقوای الهی و پرهیز از محرمات سفارش نمودند سپس گفت: در کارها عجله نکنید تا پشیمان نشوید و انجام ندادن کار به وقت خویش موجب پشیمانی هست پس کارها را به وقت خود انجام دهید.

وی با عنوان اینکه انسانی که در کارها مشورت می کند پشیمان نمی شود و در کارها به خدا توکل کنید، اظهار داشت: اسلام از نفاق زیان های زیادی دیده است عده ای موقع ای که باید کمک کنند خود داری می کنند. جنگ پیامبر با کفار و مشرکین بود کفار ظاهر و باطنشان مشخص بود و مبارزه با انان آسان بود اما منافق در پشت سر پیامبر نماز می خواند اما اسلام را قبول نداشت مبارزه با این افراد مشکل است منافقین ظاهری خوب دارند اما زبان و دلشان یکی نیست و در خفا ضربه میزنند .

حجت الاسلام والمسلمین روانبخش در خطبه دوم با اشاره به دهه فجر، گفت: بعضی ها بی انصافی کرده و دوران چهل ساله را با دوران ۵۷ ساله پهلوی مقایسه می کنند گویا فراموش کرده اند در آن زمان ما نه آب داشتیم نه برق نه جاده داشته ایم. وضع امروز را بنگرید امروز استقلال ما بزرگترین دست آورد هست ما امروز با شعار ما می توانیم توانستیم در ساخت دارو - پهبادهای نظامی مواد غذایی و خیلی از موارد خود کفا باشیم.

وی با اشاره به رزمایش ارتش کردند و گفتند نیروهای ما با اقتدار جلو طمع ورزی دشمنان می گیرند ما با تجهیز خود با ناو ساخته دست جوانانمان با باپهبادها و موشک ها قدرتمان را نشان دادیم امروز ارتش و سپاه ما قدرتمند است جلو هر متجاوز را خواهد گرفت.

***************************************************************

نمایندگان مجلس با قوه قضائیه از نابسامانی ها جلوگیری کنند

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه فراشبند در بخشی از خطبه های نماز این هفته فراشبند (٩٩/١١/٠٣) با قدردانی صمیمانه از نطق میان دستور جلسه علنی نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی که حقیقتاً حرف دل مردم این دیار بود، گفت: نماینده مردم شهرستان در این نطق، تذکرات بجا و بموقعی در باب عدم بازگشایی مدارس، رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی، ریشه کنی فقر و فساد و تبعیض و بی عدالتی دادند، که بنده نیز از این نطق صریح و پر محتوا حمایت می کنم.


وی افزود: نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در بخشی از این نطق با اشاره به اینکه به واسطه سوء مدیریت برخی مسئولان نجومی بگیر و عافیت طلب، تحریم‌های خصمانه دشمنان دامنگیر کشور شده است و علاوه بر ویروس کرونا ویروس های دیگری مانند ویروس گرانی، تبعیض و تورم وجود دارد، ضمن تایید این مطلب، خواستار تقویت این تفکر انقلابی در مجلس شد و افزود: نمایندگان مجلس باید در این مدت باقیمانده از عمر دولت تا می توانند بر نظارت‌ خود بر دولت بیفزایند. چون گاهاً پالس هایی مخابره می‌شود که بعضی از همین نجومی بگیر ها و لیبرال گراها می خواهند فشار را بر گُرده مردم مضاعف کنند.

امام جمعه فراشبند، همچنین افزود: نمایندگان مجلس باید با کمک قوه قضاییه نگذارند که نابسامانیهایی در کشور ایجاد شود و هر جا که مشاهده کردند که کجی و امر ناصوابی وجود دارد آن را اصلاح کنند.

 

******************************************************************
رزمایش ترکیبی در خلیج فارس اوج اقتدار ایران اسلامی را نشان داد

حجت الاسلام مهدی آقائی امام جمعه مرودشت درخطبه های این هفته خودیکی از مهم ترین واجبات فرائض الهی را امر به معرف ونهی از منکر واستفاده از فرصت ها برای این فریضه دانست.

آقائی مراتب امر به معروف ونهی از منکررا طبق مصوبه مجلس در سه دسته مردم به مردم،مردم به دولت ودولت به مردم قلمدادنمودوافزود:چنانچه خطایی واشتباهی از یک کارگزار نظام ومسئول سر بزند نه تنها به عنوان وظیفه شرعی انسان بلکه به عنوان وظیفه قانونی باید تذکر لسانی صورت گیرد.

وی یکی از مراتب تذکرات لسانی را زدن تلفن به شخص خطا کار یا دادن پیامک به وی عنوان کرد وبیان داشت :گاهی از اوقات همین پیامک و گرفتن یک تماس با فرد خطا کار باعث اصلاح رفتاری او خواهد گردید.

خطیب جمعه مرودشت در ادامه به موضوع حوادث اخیر کشور یمن پرداخت وافزود:یکی از سرنوشت سازترین وتاثیرگذارترین حوادث منطقه در برهه کنونی جریان حوادث رخ داده در کشور یمن می باشد.

آقائی تصریح کرد: از یک سو ایالات متحده آمریکا به پشتیبانی از متحدان خود در خاورمیانه ناچار است در این جنگ نابرابروناحق ناچار است حمایت خود را از تروریسم های منطقه داشته باشدواز سوی دیگر موضوع تنگه راهبردی باب المندب قابل چشم پوشی نیست .

امام جمعه مرودشت در ادامه به آخرین تلاش های ترامپ در یمن برای قرار دادن نام جنبش انصارالله یمن در فهرست سیاه تروریسم که با شکست مفتضحانه ای روبرو گردید اشاره نمود وخاطرنشان ساخت:با مقاومت داخلی مردم ومخالفت های جهانی روبرو گردیدکه در این زمینه حتی سازمان ملل نیز سکوت نمود.

آقائی در ادامه به فرا رسیدن 43 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره نمود وافزود:در آستانه 43 سالگی حیات انقلاب می باشیم وبیش از پیش پرداختن به دستاوردهای انقلاب وتصویر سازی صحیح علمی وعقلایی از برکات نظام در این برهه لازم می باشد.

وی به آمارهای بین المللی در خصوص دستاوردهای ایران اسلامی در این 43ساله اشاره نمود وبیان کرد:باید جوان ها را به مطالعات دقیقی از دستاوردهای انقلاب که با وجود همه مشکلات ونارسایی ها که در این مسیر وجود داشته است،توصیه کنیم تا بدانند که چه تلاش های گسترده ای در حفظ دستاوردهای نظام صورت گرفته است .

خطیب جمعه مرودشت در ادامه به رزمایش دوهفته ای ترکیبی ومبتکرانه مبتنی بر خلاقیت واستعدادهای بومی در منطقه خلیج فارس اشاره نمود وافزود:روزهای گذشته در اوج تهدید های ترامپ مبنی بر حمله نظامی به ایران اسلامی وجبهه مقاومت وشاخ وشانه های که می کشید، نیروهای مقتدر مسلح ایران اسلامی توانست با برپایی این رزمایش عظیم تودهنی بزرگی به استکبارجهانی بزند.

آقائی تصریح کرد: برپایی این رزمایش عظیم در منطقه خلیج فارس باعث گردید که آمریکا وایادی استکبار نیروهای خود راتا صدها کیلومتر از این منطقه دور سازدوتیر خلاصی بود به آخرین تلاش های استکبار که آنان را ناامید نمود.

آقائی با بیان اینکه یک عده در داخل کشور با راه انداختن سروصدا وهیاهو مبنی بر اینکه برپایی این رزمایش ها هزینه های زیادی در پی دارد،بیان کرد:برپایی این رزمایش ها نشان از اقتدار وعظمت ایران اسلامی را در پی داردوهزینه در این مسیر ومواردی که حفظ دستاوردهای نظام وانقلاب را در پی دارد،کاملا عقلانی ومورد نیاز می باشد.

وی در ادامه به آگهی پذیرش عضو شرکت توسعه وعمران شهرستان مرودشت وابسته به اداره تعاون وکار ورفاه اجتماعی اشاره نمود وافزود:مردم به جهت توسعه وپیشرفت شهرستان نسبت به عضویت وپذیرش در این آگهی که تا 12 بهمن ماه بیشتر فرصت ندارد،اقدام نمایند.

شایان ذکراست که در بین الصلاتین نماز از تعدادی افراد خیر ونیکوکار که در زمینه باسازی وساخت حرم مطهر سیدالشهدا(ع)،صحن حرم حضرت زینب (س) مشارکت داشتند از طرف ستاد باسازی عتبات عالیات شهرستان با اهدای لوح تقدیر،تجلیل صورت گرفت.

****************************************************************

از افول آمریکا تا استعمار ملت ها

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن موسوی خراسانی امام جمعه آباده با بیان اینکه مراسم تحلیف رئیس جمهور این کشور نشان داد آمریکا رو به افول است، اظهار داشت: کسانی که امروز سنگ آمریکا را به سینه میزنند ببینند کشوری که مدعی کدخدایی جهان را دارد برای برگزاری یک مراسم تحلیف در سطح ریاست جمهوری 25 هزار نیروی محافظ تا 5 چهاراه آن طرف تر میگمارد و پایتختش را به شهرارواح تبدیل می کند.

وی ادامه داد: اینها همان ابرقدرت هایی هستند که به ما فخر می فروشند و می خواهند ما و کشورهای جهان را اداره کنند.

موسوی خراسانی قضاوت در مورد رئیس جمهور جدید آمریکا را به به آینده ای نه چندان دور سپرد و گفت: قاتل و قماربازی رفت اما با چه وضعی ؟ حالا او تنهاست و باید با ترس از عملکرد خود زندگیش را ادامه دهد.

خطیب جمعه آباده با اشاره به استعمار ملت های مختلف دنیا طی سالیان متمادی توسط آمریکا و ایادی آن ها خاطر نشان کرد: مستکبران سالهای سال با همین ضمیری که امروز رو شده است بسیاری از کشورها را از صحنه خارج و سپس عبد خودشان کردند و ملت ها را بازی داده اند.

وی با تاکید برمتکی بودن به خود تصریح کرد: امروز درسی که از این وقایع می گیریم این است که ما متکی خودمان باشیم، خدا رزق و روزی ما را در اختیارمان قرار داده فقط باید خودمان مدیریت کنیم.

امام جمعه آباده با اشاره به آیه ای از قرآن کریم اظهار داشت: کسی که خداوند منابع در اختیارش قرار داده ولی اظهار نداری و فقر می کند و برای مدیریت آناقدامی نمی کند و منتظر دست دیگران است، از رحمت خداوند دور می شود و به فقر مبتلا خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی خراسانی با اشاره به استقرار دستگاه آنژیوگرافی در بیمارستان قلب آباده گفت: این دستگاه برای خطه شمال فارس ضروری بود و مدت هاست در صف انتظار برای خرید آن بوده ایم.

وی ادامه داد: قول داده بودیم هر موقع این دستگاه مستقر شد خبرش را از تریبون نماز جمعه اعلام کنیم چرا که تا کنون وعده های زیادی داده شده اما، گاهی وعده خوبان یکیشان وفا نکرد. ولی لحمدلله این وعده محقق شده است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد متخصاصن با اقدام سریع و با بالاترین دقت این دستگاه را راه اندازی کنند تا ان شاالله مردم این خطه از استان برای عمل های قلب اینچنینی مجبور نباشند به شهرهای بزرگ مسافرت کنند.

 

************************************************************************
حاشیه خلیج فارس در دستان توانمند نیروهای ایرانی است


حجت الاسلام صباحی امام جمعه کازرون با عنوان اینکه هیچ قشر دیگری در انقلاب با این مجموعه قابل مقایسه نیست و ارزش آن مادران و پدران و همسران و فرزندان که حرمت خون شهیدان را حفظ کردند و وجودشان با صبرشان و با گذشتشان مظهر دیگری شد، ابراز داشت: از فداکاری و پیشبرد اهداف انقلاب این است که این خانواده که یکی از موثر ترین عناصر کشور هستند. و ما هم در این جا درود میفرستیم به روح مطهر شهدا، پدران و مادران، همسران و فرزندان و همرزمان و ایثارگران، ازادگان و جانبازانی که همراه قافله شهدا رفتند اما انها ماندند که ستارگان هدایت باشند برای این ملت و شهدا هم به ملکوت الهی و به عند رب رفتند و رسیدند به مقام عند رب، تا ان شاالله از عرش اعلا یاریگر انقلابی باشند که دستاورد خون خودشان است


به گفته حجت الاسلام صباحی، لازم است که ما هم به نوبه خودمان احترام بگذاریم و تکریم کنیم خانواده شهدا را تا این یک فرهنگ شود. رزمایش اخیر نیروهای مسلح یک رزمایش اقتدار، امنیت آفرین برای منطقه و یک رزمایش بازدارنده به همراه هشدار قاطع به دشمنان ایران اسلامی بوده است. در ابتدا که شاهد بزرگترین رزمایش پهپادی در غرب آسیا بودیم انبوهی از پهبادها با توانمندی ها و قابلیت های مختلف و با علم بومی و منتطقه ای و با تکیه بر ظرفیت های درون کشور توان خودشون رو به نمایش گذاشتند. و به دنیا فهماندند که امروز ایران یکی از ابر قدرت ها در ساخت و هدایت پهپاد است.

وی تصریح کرد: خبر مهم و غرور افرین صف های طولانی و خیره کننده از موشک های راهبردی سپاه که کیلومتر ها این شهر موشکی و تونل های موشکی در حاشیه خلیج به نمایش در امد و لرزه بر هیمنه کسانی انداخت که بخواهند نگاه چپی به این منطقه داشته باشند.

امام جمعه کازرون با با اشاره به رونمایی از ناوبندر مکران توسط ارتش قهرمان و همیشه سرافراز ایران، گفت: ناوبندر مکران که خودش یک شهر کوچک بندری سیار است که در اب های نیلگون خلیح فارس حضور دارد. این ناوبندر میتواند تا 3ماه در آب های بین المللی حضور داشته باشد بدون پهلو گیری و خدمات متفاوتی را ارائه بدهد. این ناو قدرت حمل پنج هلیکوپتر را دارد قدرت دفاعی قابل توجه از خودش و قابلیت موشک اندازی دارد و حتی به بیمارستان مجهز است. این ناوبندر یک بندر شناور به روی اب است که بومی سازی شده در کشور ایران اسلامی است. حاشیه خلیج فارس در دستان توانمند نیروهای ایرانی است.

وی تصریح کرد: یک رئیس جمهوری که خودشان به ان لقب دیوانه دادند با یک رییس جمهور دیگری که لازم است دایم تیم پزشکی کنارش باشد چون دو عمل سنگین انجام داده، میخواستند باهاش یک مانوری بدهند دیدند، نه خبری نیست و ایران با قدرت به انها سیلی خواهد زد و راهبرد خودشان را در منطقه تغییر دادند.


وی با خیر مقدم به فرماندار محترم است ابرازداشت: ان شاالله با فرماندار جدید همکاری میکنیم برای پیشرفت شهرمان، در کنار نماینده دانشمند شهرمان و در کنار مردم فهیم و با حفظ وحدت و همدلی در کنار فرماندار جدید خواهیم بود تا شاهد رشد و ترقی شهر باشیم.

وی از فرماندار جدید کازرون خواستار، تبعیت و پیروی محض از ولایت فقیه به عنوان اصلی ترین جریان اتقلاب، تلاش شبانه روزی برای خدمت به مردم و در کنار مردم بودن،حفظ وحدت و همدلی و یکپارچگی شهرستان شد. ان شاالله دست به دست هم به عنوان یک منطقه مهم در جنوب کشور شاهد پیشرفت شهرستان خواهیم بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار