دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از کشف پنج کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچیان در اردبیل خبرداد.
کد خبر: ۹۳۳۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶ 18 January 2021

سیدعبدالله طباطبایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهارکرد: این میزان مواد کشف شده شامل سه کیلوگرم هرویین و ۲ کیلوگرم شیشه است که با صدور دستورات لازم قضایی و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از یک زن و مرد کشف شد.

وی افزود: سوداگران مرگ بدانند که چشم بینای عدالت همیشه بیدار بوده و تشکیلات قضایی استان در زمینه برخورد قانونی با قاچاقچیان موادمخدر هیچ مماشاتی نخواهد داشت و در این زمینه هیچ خط قرمزی وجود ندارد.

به گزارش ایرنا از دادگستری اردبیل ، مرادی معاون دادستان اردبیل نیز از کشف سه تن آرد قاچاق در اردبیل خبرداد و افزود: در این ارتباط یک نفر دستگیر شده و خودروی حامل آرد قاچاق نیز توقیف شد.

وی با اشاره به اقدام ناشایست برخی از فرصت‌طلبان که تلاش می‌کنند از سر سفره مردم نیز سودجویی کنند، اظهارکرد: امنیت غذایی مردم یکی از خطوط قرمز دستگاه قضایی است لذا دادسرای اردبیل در همکاری و هماهنگی با مراجع نظارتی، امنیتی و اطلاعاتی در همه ایام و حتی در روزهای تعطیل نیز با رصد موضوع با هرگونه موارد تخلف مطابق قانون به شدت برخورد می‌کند .

او از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مراجع قضایی و انتظامی اعلام نمایند تا با متخلفان در سریع‌ترین زمان ممکن برخورد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار