دکتر علی مظفری در ادامه دومینوی تغییر فرمانداران شهرستان های داراب، اقلید، گراش، خرامه و خنج از سوی استانداری فارس، گفته می‌شود کازرون نیز شاهد تغییر فرماندار خواهد بود که بر این اساس علی مظفری طی حکمی از وزارت کشور و به پیشنهاد استاندار فارس به عنوان فرماندار ویژه شهرستان کازرون و معاون استاندار فارس منصوب شد.
کد خبر: ۹۳۰۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 07 January 2021

تابناک فارس به نقل از کازرون نما: دکتر علی مظفری در ادامه دومینوی تغییر فرمانداران شهرستان های داراب، اقلید، گراش، خرامه و خنج از سوی استانداری فارس، گفته می‌شود کازرون نیز شاهد تغییر فرماندار خواهد بود که بر این اساس علی مظفری طی حکمی از وزارت کشور و به پیشنهاد استاندار فارس به عنوان فرماندار ویژه شهرستان کازرون و معاون استاندار فارس منصوب شد. در حكم دكتر رحماني فضلي خطاب به علی مظفری آمده است:به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم فارس به سمت فرماندار شهرستان ویژه کازرون منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاستهای دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای "مدظله العالی" موفق باشید.

 

مظفری دارای تحصیلات حقوق و سابقه رییس زندان شهرستان دشتستان بوشهر، بخشدار کاکی شهرستان دشتی استان بوشهر، رییس زندان نورآباد فارس، مدیرکل زندان مرکزی استان فارس(زندان عادل آباد)، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کلانشهر اهواز، تدریس در دانشگاه های استان فارس و دیگر مسئولیت ها در قوه قضاییه و سازمان زندان های کشور و فرمانداری بهبهان و فرمانداری ویژه داراب را دارد؛ وی متولد شهرستان دشتی استان بوشهر و جانباز ۴۰ درصد هشت سال دفاع مقدس است.

همزمان با انتشار خبر تغییر فرماندار کازرون اما، برخی از گروه های مجازی و به اصطلاح خبری کازرون با اشاره به تغییر فرماندار در ادامه اختلاف نظرهای وی با نماینده محترم شهرستان های کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی، این تغییر را حاصل این اختلاف و مطلوب دکتر عباسی دانسته و آن را به منظور برنامه ریزی برای انتخابات آتی ارزیابی کردند. اما واقعیت این تغییر چیست؟


تلاش کازرون نما در اعتبارسنجی چنین ادعاهایی اما، خلاف آن ها را ثابت می کند. بر اساس توضیحات افراد آگاه و نزدیک به نماینده محترم شهرستان های کازرون و کوهچنار، پس از انتخاب وی از سوی مردم به نمایندگی مجلس شورای اسلامی و با هدف عمل هماهنگ با تلاش ها و پیگیری های فراوان دکتر عباسی، پیشنهاداتی را از میان مدیران بومی شهرستان، جهت تصدی فرمانداری ویژه شهرستان کازرون به استاندار فارس ارایه گردیده که وی با بیان این نکته که بهتر است تغییر مدنظر از میان فرمانداران فعلی استان صورت پذیرد به صورت ضمنی با پیشنهادات ایشان مخالفت کرده اند لذا هر فردی به عنوان فرماندار ویژه شهرستان انتخاب شود، گزینه نماینده محترم نخواهد بود.


وی در پاسخ به این پرسش کازرون نما که آیا مظفری گزینه مورد قبول دکتر عباسی هست یا خیر، افزود: ایشان از ابتدای انتخاب به عنوان نماینده مردم شهرستان های کازرون و کوهچنار در مصاحبه های متعددی دخالت جدی خود را در تغییرات مدیریتی شهرستان نفی و صریحا اعلام کردند که برنامه جدی ای برای ان موضوعات ندارند لذا فرماندار فعلی گزینه مطلوب استاندار فارس است.


از دیگر سو تلاش برخی از گروه های مجازی در انتصاب این تغییر به دکتر عباسی با تعبیراتی چون "دوئل و تنشی که منجر به تغییر فرماندار ویژه کازرون شد"، "اثبات قدرت بیشتر نمایندگان از استانداران" و "ربط دادن این تغییر به انتخابات پیش رو" و به صورت ضمنی زیر سوال بردن اقتدار و نظارت هیات های نظارت شوای نگهبان در صیانت از انتخابات و رای مردم با تغییر در جایگاه فرمانداری، موجبات تعجب و حیرت فعالین اجتماعی کازرون را فراهم نموده است.

 

 



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار