امام جمعه بوشهر:
تابناک - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اعتبارات مصوب برای نقاط سیل‌زده استان بوشهر عادلانه توزیع شود.
کد خبر: ۹۲۹۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸ 05 January 2021

به گزارش تابناک، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر دوشنبه در نشست قرارگاه مدیریت بحران استان بوشهر اظهار داشت: به دنبال وقوع سیل در دشتستان شاهد تلاش‌های گسترده‌ای برای کمک به مردم و خصوصاً آسیب‌دیدگان بودیم.

وی با تقدیر از تلاش‌های گروه‌های جهادی، بسیج و سپاه و دستگاه‌های اجرایی، کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان امام بیان کرد: به منظور رسیدگی به مناطق سیل زده استان، ۲۸۲ میلیارد تومان در هیئت دولت تصویب شده است.

امام جمعه بوشهر خواستار تسریع در بازسازی مناطق سیل زده و جبران خسارت‌ها شد و اضافه کرد: قرارگاه مدیریت بحران استان بوشهر باید سهم حوزه‌های معیشتی و عمرانی در حل مشکلات مردم مشخص شود.

وی سازماندهی فعالیت‌ها برای جبران خسارت‌ها و آسیب‌ها در حوزه‌های عمرانی، سازه‌ای و مردمی را ضروری دانست و افزود: توزیع عادلانه اعتبارات تصویبی در نقاط سیل‌زده استان باید با جدیت دنبال شود.

صفایی بوشهری با تاکید بر ارائه راهکارهای پیشگیری از بروز بحران و مشکلات تصریح کرد: هر سال شاهد خسارت‌های حوادثی همچون سیل هستیم که باید برای پیشگیری از وقوع آنها تلاش جدی صورت گیرد.

وی بر لزوم آمادگی برای مقابله با حوادث مختلف در استان بوشهر خاطرنشان کرد: رزمایش مقابله با بحران‌ها از جمله حوادث طبیعی باید به صورت مستمر در استان بوشهر اجرا شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار