تابناک-کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش بینی نقشه‎های هواشناسی تا پایان هفته برای برخی نقاط این استان بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‎شود. 
کد خبر: ۹۲۹۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۵ 05 January 2021

به گزارش تابناک، پیام مساعدی روز دوشنبه در این ارتباط افزود: شرایط دمایی استان بوشهر نیز برای چند روز آینده ثابت خواهد بود.
وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته عسلویه و جم به ترتیب با ۲۷ و هشت درجه سانتیگراد بیشترین و کمترین میزان دما را تجربه کردند.
مساعدی یادآور شد: در هفته جاری، وزش ملایم باد در طول روز، غبار محلی، گاهی افزایش ابر و در برخی مناطق نیز مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در این استان خواهد بود.

وی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی افزایش ابر و احتمال بارش خفیف باران و در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی شده‌است.
مساعدی عنوان کرد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا شمال شرقی و در مناطق جنوبی گاهی جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌‏شود.
مساعدی افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج در سواحل خلیج فارس ۳۰ تا ۹۰ و در برخی از ساعت‌ها ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی شده‌است./ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار