فرماندار شهرستان صحنه گفت: در ماه گذشته تنها یک فوتی بر اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در شهرستان صحنه ثبت شده است.
کد خبر: ۹۲۷۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶ 29 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر علیرضا حیدری  اظهار کرد: در شهرستان صحنه در آذر ماه فقط یک فوتی بر اثر ابتلاء به کرونا به ثبت رسیده و این فرد مبتلا به بیماری زمینه‌ای ام اس بوده و خوشبختانه فوتی دیگری از بیماری کرونا در مدت مذکور گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه با اجرای محدودیت‌های کرونایی و اجرای طرح شهید سلیمانی وضعیت شهرستان صحنه از نارنجی به زرد تغییر کرده است، افزود: در طول ۲۰ روز گذشته و با اجرای طرح شهید سلیمانی، فوتی بر اثر ابتلاء به کرونا در شهرستان صحنه به صفر رسید و هم اکنون نیز روند ابتلاء و بستری بیماران کرونایی رو به کاهش است.

فرماندار شهرستان صحنه با اشاره به ۱۰ بیمار بستری کرونایی در بیمارستان صحنه، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۰ بیمار کرونایی دیگر در شهرستان صحنه نیازمند مراقبت به صورت بستری و دریافت خدمات درمانی هستند که با رضایت شخصی به بیمارستان‌های کرمانشاه و تهران اعزام شدند.

حیدری ادامه داد: در مورد اجرای طرح شهید سلیمانی شامل نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط اصناف و محدودیت برای فعالیت برخی مشاغل ۳۰۹ واحد صنفی اخطار دریافت کردند که ۳۲ نفر از افراد دارای پروانه کسب نیز به تعزیرات حکومتی برای بررسی پرونده ارجاع داده شدند.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق اهداف و انجام اقدامات راهبردی در طرح شهید سلیمانی ۲۳۸ تست سریع کرونا انجام شده است، گفت: این افراد از خانواده‌ی کرونا مثبت بوده‌اند که به دلیل مشکوک بودن مورد آزمایش قرار گرفتند.

فرماندار صحنه تصریح کرد: ۲۱۳ تست پی سی آر در شهرستان انجام شده و دارو‌های لازم جهت درمان بیماران کرونایی و سی تی اسکن به طور کامل برای بیماران بستری در بیمارستان معاون صحنه باوجود پزشکان در حوزه مربوطه انجام می‌شود.

حیدری خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی تاکنون ۴۳۱ خانوار مورد بررسی قرار گرفته و به منظور کمک به خانواده‌های نیازمند ۴۰۰ بسته معیشتی شامل مواد غذایی توزیع شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار