عبادالله کنجوریان در گفتگو با تابناک:
فرماندار هرسین گفت: نامگذاری (۹ تا ۱۹ دی ماه) بنام دهه میثاق امت با ولایت نشان از اهمیت آن و ضرورت التزام عملی و تبعیت محض از ولایت فقیه و نقش بی بدیل مقام معظم رهبری در همه عرصه‌ها مخصوصاً در مورد مصالح خاص کشور محسوب می شود.
کد خبر: ۹۲۷۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵ 29 December 2020

عبادالله کنجوریان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:حماسه ماندگار و تاریخی ۹ دی سالجاری مصادف شده است با اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ، چهلمین روز شهادت دانشمند برجسته علمی کشور دکتر فخری زاده و شکست هیمنه پوشالی آمریکا توسط سپاه همیشه مقتدراست.

وی خاطر نشان کرد: ملت خداجو و بزرگ ایران اسلامی در ۹ دی سال ۱۳۸۸ با حضوری آگاهانه و برخاسته از بصیرت ژرف عاشورایی ضمن بیعت دوباره با آرمان‌های امام خمینی ‌(ره) و مقام معظم رهبری حماسه‌ای جاویدان در تاریخ سترگ این مرز و بوم آفریدند و اجازه ندادند دشمنان سودای براندازی را در ذهن خود بپرورانند.

فرماندار شهرستان هرسین افزود: حماسه 9 دی نمونه‌ای بارز از اتحاد و یکپارچگی ملی در مقابله با دشمنان قسم خورده انقلاب حول محور ولایت فقیه و برهم زدن معادلات استکبار ، ایادی منطقه ای آنان و صهیونیسم جهانی بود ، این حضورهای حماسی در روز تشییع پیکر سردار رشید دل ها باری دیگر نمودی حقیقی ، عملی و دشمن شکن پیدا کرد و ملت ثابت کردند عاشورایی وار در کنار ولایت خواهند ماند.

 کنجوریان تاکید کرد: بیعت جاویدان و ناگسستنی ملت سرافراز ایران با مولا و سرور خود حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ایانشاالله تا زمان رسیدن پرچم انقلاب بدست امام عصر (عج) ادامه خواهد داشت  و مردم ایران اسلامی  هرگز اجازه نخواهند داد دشمنان و یاوه گویان نظام پیروز شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار