جانشین انتظامی استان مازندران در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی چالوس با اشاره به کاهش ۶۵ درصدی جرائم خشن در استان، امنیت و آسایش عمومی را از مهمترین اولویت های ماموریتی پلیس برشمرد.
کد خبر: ۹۲۷۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳ 28 December 2020

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدموسی حسینی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان چالوس که با حضور امام جمعه، فرماندار و سایر مسئولان آن شهرستان برگزار شد باتسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار سلیمانی، گفت: وظیفه اصلی نیروی انتظامی حفظ نظم و تامین امنیت و آسایش جامعه است.

وی، با بیان این که برقراری امنیت پایدار مستلزم مشارکت، تعامل و همدلی آحاد جامعه با نیروی انتظامی است، تصریح کرد: امنیت و آسایس عمومی خط قرمز نیروی انتظامی است و اگر کسی بخواهد آن را خدشه دار کند با برخورد مقتدرانه پلیس مواجه خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با ایثار و از خودگذشتگی تمام در دورترین نقاط این مرز و بوم همواره درپی ایجاد امنیت و آرامش برای مردم عزیزمان هستند.

سرهنگ حسینی هرگونه توسعه و پیشرفتی در جامعه را برخورداری از امنیت پایدار در آن جامعه برشمرد و گفت: اگر در جامعه ای امنیت نباشد هیچگاه نخواهد توانست به توسعه در زمینه های آموزشی، فرهنگی و اقتصادی و ... دست پیدا کند.

حسینی یکی از اولویت های مهم نیروی انتظامی را برخورد مقتدرانه با جرائم خشن، اراذل و اوباش و مفاسد اقتصادی برشمرد و اظهار داشت: با تشکیل قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش شاهد کاهش ۶۵ درصدی جرائم خشن در سطح استان بوده ایم.

وی با قدردانی از تعامل دستگاه قضائی، اعضای شورای تامین استان و شهرستان ها و همچنین نهادهای اثر گذار با پلیس در اجرای این ماموریت، مبارزه با قاچاق کالا و ارز را از دیگر اولویت های پلیس برشمرد و بیان داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در امر حمایت از تولید داخلی ،شاهد افزایش ۲ برابری کشف کالای قاچاق در استان بوده ایم .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، یکی دیگر از اولویت های ماموریتی پلیس را برخورد با عاملان افیونی و سوداگران مرگ برشمرد و گفت: با اجرای عملیات های ضربتی توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان کشفیات مواد مخدر در سطح استان ۳۷ در صد افزایش داشته است.

سرهنگ حسینی همچنین با تاکید بر جلب مشارکت های مردمی در امنیت اجتماعی، تصریح کرد: بدون شک همکاری و همدلی مدیران و مسئولان نهادهای امنیتی و اجتماعی نقش موثری در ثبات امنیت پایدار در جامعه خواهد داشت.

در پایان این مراسم طی حکمی از سوی فرمانده انتظامی استان، سرهنگ خسروی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان چالوس معرفی و از خدمات سرهنگ رضوانی در این شهرستان قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار