اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 8 دی توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۲۷۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴ 28 December 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 8 دی  ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 8 دی بشرح زیر است:

باند سارقان سیم برق در تنکابن زمینگیر شد

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری باند سارقان سیم و کابل برق از شبکه های توزیع برق با 65 فقره سرقت در تنکابن خبر داد.

سردارمرتضی میرزایی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد سیم و کابل برق از شبکه های توزیع برق در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس آگاهی با بکارگیری منابع اطلاعاتی موفق شدند سارقان را که با تشکیل یک باند سه نفره اقدام به سرقت سیم و کابل برق در آن شهرستان می کردند، شناسایی کنند .

فرمانده انتظامی استان مازندران، در ادامه اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از هماهنگی های قضائی، با همکاری ماموران کلانتری نشتا متهمان را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی همچنین اظهار داشت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 65 فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه های توزیع برق در شهرستان تنکابن اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.

سردار میرزایی در خاتمه به مردم توصیه کرد: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی و تعامل با پلیس در برقراری نظم و امنیت عمومی در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.


---------------------------------------------------


انسداد مقطعی محور کندوان

رئیس پلیس راه استان مازندران از انسداد مقطعی محور کندوان حد فاصل مرزن آباد تا دزدبن به دلیل اجرای عملیات اصلاح مسیر در این محور خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"علیرضا قدمی" در تشریح این خبر، گفت: به منظور اجرای عملیات تراشه برداری و اصلاح مسیر از کیلومتر 5 تا 15 حد فاصل مرزن آباد تا دزدبن محور کندوان، محدودیت های ترافیکی در این محور به اجرا در خواهد آمد .

وی، تصریح کرد: به همین منظور از تاریخ 8 دی ماه 99 تا 13 اسفندماه 99 تردد وسایل نقلیه از ساعت 8 صبح تا 5 عصر روز های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به غیر از ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه در این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران ، افزود: رانندگانی که قصد تردد در این محور در روزها و ساعت های یاد شده را دارند می توانند از محورهای جایگزین هراز، کندوان و فیروزکوه تردد کنند .

سرهنگ قدمی در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مناسب، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند .


---------------------------------------------------


کاهش 65 درصدی جرائم خشن در مازندرن/ امنیت و آسایش عمومی؛خط قرمز پلیس

جانشین انتظامی استان مازندران در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی چالوس با اشاره به کاهش 65 درصدی جرائم خشن در استان، امنیت و آسایش عمومی را از مهمترین اولویت های ماموریتی پلیس برشمرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدموسی حسینی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان چالوس که با حضور امام جمعه، فرماندار و سایر مسئولان آن شهرستان برگزار شد باتسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار سلیمانی، گفت: وظیفه اصلی نیروی انتظامی حفظ نظم و تامین امنیت و آسایش جامعه است.

وی، با بیان این که برقراری امنیت پایدار مستلزم مشارکت، تعامل و همدلی آحاد جامعه با نیروی انتظامی است، تصریح کرد: امنیت و آسایس عمومی خط قرمز نیروی انتظامی است و اگر کسی بخواهد آن را خدشه دار کند با برخورد مقتدرانه پلیس مواجه خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با ایثار و از خودگذشتگی تمام در دورترین نقاط این مرز و بوم همواره درپی ایجاد امنیت و آرامش برای مردم عزیزمان هستند.

سرهنگ حسینی هرگونه توسعه و پیشرفتی در جامعه را برخورداری از امنیت پایدار در آن جامعه برشمرد و گفت: اگر در جامعه ای امنیت نباشد هیچگاه نخواهد توانست به توسعه در زمینه های آموزشی، فرهنگی و اقتصادی و ... دست پیدا کند.

حسینی یکی از اولویت های مهم نیروی انتظامی را برخورد مقتدرانه با جرائم خشن، اراذل و اوباش و مفاسد اقتصادی برشمرد و اظهار داشت: با تشکیل قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش شاهد کاهش 65 درصدی جرائم خشن در سطح استان بوده ایم.

وی با قدردانی از تعامل دستگاه قضائی، اعضای شورای تامین استان و شهرستان ها و همچنین نهادهای ا

ثر گذار با پلیس در اجرای این ماموریت، مبارزه با قاچاق کالا و ارز را از دیگر اولویت های پلیس برشمرد و بیان داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در امر حمایت از تولید داخلی ،شاهد افزایش 2 برابری کشف کالای قاچاق در استان بوده ایم .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، یکی دیگر از اولویت های ماموریتی پلیس را برخورد با عاملان افیونی و سوداگران مرگ برشمرد و گفت: با اجرای عملیات های ضربتی توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان کشفیات مواد مخدر در سطح استان 37 در صد افزایش داشته است.

سرهنگ حسینی همچنین با تاکید بر جلب مشارکت های مردمی در امنیت اجتماعی، تصریح کرد: بدون شک همکاری و همدلی مدیران و مسئولان نهادهای امنیتی و اجتماعی نقش موثری در ثبات امنیت پایدار در جامعه خواهد داشت.

در پایان این مراسم طی حکمی از سوی فرمانده انتظامی استان، سرهنگ خسروی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان چالوس معرفی و از خدمات سرهنگ رضوانی در این شهرستان قدردانی شد.


---------------------------------------------------


کشف 30 فقره سرقت کابل های برق در ساری

معاون اجتماعی استان مازندران از شناسايي و دستگيری یک سارق حرفه ای با کشف 30 فقره سرقت کابل های برق خبر داد.

سرهنگ "سید جعفر ساداتی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس ،بیان داشت: ماموران انتظامی ساری در پی دریافت خبرهایی مبنی بر وقوع چند فقره سرقت سیم های برق مراتب را با انجام اقدامات پلیسی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران انتظامی ساری پس از انجام اقدامات تخصصی پلیسی مخفیگاه یک سارق حرفه ای كابلهای برق و تجهيزات مخابراتي را شناسایی کردند.

معاون اجتماعی استان مازندران با بیان خبر دستگیری متهم پس از هماهنگی قضایی خاطرنشان كرد: متهم پس از دستگیری در بازجوئي فني ماموران به 30 فقره سرقت کابل و تجهيزات مخابراتي اعتراف کرد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در خصوص سرقت كابل برق، موضوع را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.


---------------------------------------------------


کشف کالای قاچاق 2میلیاردو 750میلیونی درقائم شهر

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از کشف 2میلیارد و 750میلیونی کالای قاچاق خبر داد.

سرهنگ مهدی خادمی در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در این رابطه بیان داشت : ماموران انتظامی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز موضوع را با انجام اقدامات تخصصی در دستور کار خود قرار دادند.

اين مقام انتظامي اظهار کرد: ماموران در اقداماتی مجزا یک انبار نوشیدنی های غیرمجاز وهمچنین 141 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی و غیر مجاز مجموعا به ارزش تقریبی 300 میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: ماموران در اقدامی دیگر 2 دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش ریالی 2 میلیارد و 450 میلیون ریال را کشف و 2 نفر را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا یک وظیفه همگانی بوده و شهروندان درصورت مشاهده هرگونه فرصت طلبی از سوی قاچاقچیان کالا طی تماس با سامانه پلیس 110 عرصه را برای سود جویان تنگ کنند.


---------------------------------------------------


پلمپ 22 واحدصنفی متخلف در محمودآباد

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از اجرای طرح نظارت بر اصناف و پلمپ 22 واحد متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود حسین زاده در تشریح این خبرگفت: به منظور پیشگیری از تخلفات صنفی و پیشگیری از بیماری کرونا، با همکاری ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و کارشناسان اداره بهداشت و اصناف، طرح کنترل و نظارت بر واحدهای اقامتی و پذیرایی در این شهرستان به اجرا در آمد .

سرهنگ حسین زاده، افزود: در اجرای این طرح از کلیه واحدهای اقامتی و پذیرایی این شهرستان بازدید شد که 22 واحد صنفی به دلیل بی توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی پلمب شد .

فرمانده انتظامی محمودآباد از تداوم و استمرار اقدامات كنترلي و طرح های نظارتي در این شهرستان خبر داد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.


---------------------------------------------------


دستگیری 2 عامل افیونی در سوادکوه

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از دستگیری 2 عامل افیونی و کشف یک کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبدالله اکبری در تشريح اين خبر، گفت: درپي کسب خبری مبنی بر فعالیت 2 سوداگر مرگ در شهرستان سوادکوه، موضوع در دستور کار پليس مبارزه بامواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهمان را شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی غافلیرانه متهمان را دستگیر و در بازرسي از مخفیگاه و خودروی آنان 2 کيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف کردند.

سرهنگ اکبری با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک را باشماره تماس 110 به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.


---------------------------------------------------


کشف 4 و نیم کیلو مواد مخدر در طرح کنترل محورهای مواصلاتی آمل

فرمانده انتظامي شهرستان"آمل"از کشف 4 كيلو و 500 گرم مواد مخدر و دستگیری 3 عامل افیونی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "ذات الله رضوانی"در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت:در اجرای طرح های مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ در شهرستان آمل، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت 3 قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اجرای طرح کنترل ترددها در محورهای مواصلاتی این شهرستان موفق شدند متهمان را در حین انتقال مواد مخدر با 2 خودروی نیسان و یک خودروی پژو شناسایی کنند .

سرهنگ رضوانی، خاطرنشان کرد: ماموران در عملیاتی ضربتی خودروهای مورد نظر را متوقف و در بازرسی از این خودروها در مجموع 4 کیلو و 550 گرم تریاک و حشیش کشف کردند .

وی از معرفی متهمان به مرجع قضائی خبر داد و با اشاره به آثار زیانبار مواد مخدر بر پیکره جامعه،خاطرنشان کرد: مقابله با پديده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری همه دستگاه های های اجرایی و مردم با نیروی انتظامی است.


---------------------------------------------------


دستگیری سارق تابلوهای تبلیغاتی در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، از دستگیری سارق تابلوهای تبلیغاتی در این شهرستان، خبر داد.

سرهنگ "حسن عنایتی گنجی " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی سرقت تابلوهای تبلیغاتی در شهر رستمکلای این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 13 قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند سارق را که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

سرهنگ عنایتی از دستگیری یک مالخر اموال سرقتی در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: متهمان در با زجویی های به عمل آمده به 9 فقره سرقت تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر رستمکلا اعتراف کردند .

وی در خاتمه با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را به پليس110 اطلاع دهند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار