مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام؛
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام با بیان اینکه تاکنون ۳۰۰ درخواست برای دوگانه‌سوز کردن خودرو در استان ثبت شده است، گفت: اولویت این طرح با متقاضیانی است که زودتر در سامانه ثبت نام کرده باشند.
کد خبر: ۹۲۷۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱ 28 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛علی اصغر چاغروندی افزود: تمامی مراحل ثبت‌نام و اجرای طرح دوگانه‌سوز کردن خودرروهای عمومی استان ایلام رایگان است و مالکان خودروهای تاکسی عمومی، وانت‌بارها، نیسان و کامیونت می‌توانند با مراجعه به سامانه gcr.niopdc.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی یادآور شد: این طرح محدودیتی برای تعداد ثبت‌نامی‌ها ندارد و تمام مالکان خودرو می‌توانند ثبت‌نام کنند تا برای انجام فرآیند به آنها اطلاع‌رسانی شود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام ادامه داد: افراد پس از ثبت نام، پیامکی را دریافت می‌کنند که به ترتیب زمان و محل سکونت مالکان خودرو عملیات فراخوان و تبدیل انجام خواهد شد.

چاغروندی تاکید کرد: بر اساس اطلاعیه روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران ترویج CNG به‌عنوان یک سوخت ملی مورد تاکید و ابلاغ شورای اقتصاد کشور است که با اجرای طرح گاز سوز کردن خودروهای عمومی به صورت رایگان تحقق خواهد یافت.

وی اضافه کرد: با اجرای طرح دوگانه‌سوز شدن خودروهای عمومی، هزینه های حمل و نقل خانوار تا ۸۰ درصد کاهش و برای رانندگان می‌تواند سالیانه مبلغی بیش از ۵۰ میلیون ریال صرفه‌جویی اقتصادی به همراه داشته باشد که این امر سبب صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآروده‌های نفتی منطقه استان ایلام افزود: در حال حاضر یک کارگاه تبدیل خودروهای بنزینی به گازسوز در شهر ایوان فعال است و با رایزنی های انجام شده به زودی یک کارگاه دیگر در سطح شهر ایلام دایر و راه اندازی می شود.

۶۳ جایگاه عرضه سوخت شامل ۴۴ باب جایگاه عرضه فرآورده سوختی بنزین، گازوییل و ۱۹ باب جایگاه CNG تک منظوره و ۲ منظوره در استان ایلام فعال است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار