غلامرضا مرتضوی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سنقروکلیایی از ادامه روند کاهشی بیماران کرونایی در این شهرستان خبر داد و گفت: پایین بودن این آمار نتیجه همدلی و همراهی همگانی جامعه است که امروز در مراکز درمانی شاهد به ثمر رسیدن آن هستیم.
کد خبر: ۹۲۷۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ 28 December 2020

غلامرضا مرتضوی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن تقدیر از اقدامات خوب و همکاری مردم که بخشی از آن بر عهده سپاه و دستگاه های اجرایی همچون شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و... بود در مدیریت بیماری اظهار کرد : مجموعه زحمات و تلاش هایی که در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تاکنون در سطح شهرستان و کل کشور انجام گرفته موثر و مفید بوده و از ابتدای اجرای طرح تمامی دستگاه های ذیربط شهرستان با تمام توان پای کار بوده اند.

رییس ستاد مدیریت کرونای سنقروکلیایی افزود: همچنان روند بستری بیماران کرونایی در شهرستان کاهشی و تعداد افراد بستری تک رقمی که پایین بودن این آمار نتیجه همدلی و همراهی همگانی جامعه است که امروز در مراکز درمانی شاهد به ثمر رسیدن آن هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد که با تداوم این همکاری ها و رعایت پروتکل ها این روند تداوم داشته و عدد بستری مراکز درمانی به صفر برسد.

مقام عالی دولت در شهرستان سنقروکلیایی در بخش دیگری از سخنان خود از تعامل و همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در حوزه اشتغال شهرستان خبر داد و افزود: در جلسه یک ماه قبل که در استانداری کرمانشاه با مدیر عامل بنیاد برکت برگزار گردید تحقق 300 اشتغال با اعتبار هریک بین 30 تا 50 میلیون تومان برای شهرستان مصوب گردید که با حضور تسهیل گران بنیاد برکت در شهرستان و بررسی های صورت گرفته تحقق این امر اکنون در مرحله معرفی به بانک و استفاده از تسهیلات قرار دارد.

وی همچنین از پیگیری تدوین تفاهم نامه میان مجموعه شهرستان و بنیاد برکت در حوزه محرومیت زدایی در روستاها خبر داد و اظهار امیدواری کرد که در این راستا با همکاری بنیاد بتوانیم گامی موثر و مفید برداریم.

مرتضوی در ادامه سخنان خود به تحقق بیش از صد درصدی ثبت اشتغال دستگاههای اجرایی شهرستان در سامانه رصد اشاره کرد و گفت: سهمیه اشتغال این شهرستان درسامانه رصد اشتغال استان در سالجاری 2269 نفرمی باشد که توسط دستگاههای اجرایی تا اول دی ماه امسال تعداد 2281 مورد در این سامانه به ثبت رسیده و 101 درصد آن محقق شده است.

وی با بیان اینکه اکنون شهرستان سنقروکلیایی در سطح استان در تحقق تعهد اشتغال رتبه دوم را دارد اظهار داشت:آمار ثبت اشتغال درسامانه رصدتوسط دستگاه های اجرایی علاوه براستخدام درادارات که بسیارمحدود است، شامل پرداخت تسهیلات اشتغالزایی،صدورمجوزها برای فعالیتهای صنفی وصنعتی، مهارت آموزی، اقدامات ترویجی جهاد کشاورزی و... نیزمی باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار