حقوق کارگران شهرداری که بیش از سه ماه واریز نشده بود، پس از پیگیری‌های بسیار توسط رسانه‌ها، در چند روز اخیر توسط این ارگان پرداخت شد.
کد خبر: ۹۲۶۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 26 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ با توجه به این‌که کارگران از اقشار کم‌ درآمد و کم برخوردار در جامعه محسوب می‌شوند، بدون شک عدم پرداخت حقوق و مطالبات آن‌ها می‌تواند مشکلات معیشتی بسیاری را برایشان در پی داشته باشد.

ضروری ا‌ست مسوولان مربوطه برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی تمهیدات لازم را بیندیشند تا در این شرایط بد اقتصادی شاهد بروز مشکلات معیشتی برای اقشار کم‌درآمد جامعه نباشیم.

براساس گفته مسئولان شهرداری مسدود شدن حساب‌های این سازمان توسط مراجع قضایی سبب عدم پرداخت حقوق کارگران و کارکنان شهرداری ایلام در روزهای گذشته شده است.

حقوق کارگران شهرداری پرداخت شد

در این راستا محمد سلطانی روابط عمومی شهرداری ایلام گفت: متأسفانه به دلیل مسدود شدن حساب‌های شهرداری ایلام شاهد عدم پرداخت سه ماهه حقوق کارگران و کارکنان این سازمان بوده‌ایم.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام‌شده و رایزنی با مراجع قضایی طی روزهای گذشته مشکل مسدود شدن حساب شهرداری برطرف شده و حقوق و مطالبات تمامی کارگران و کارکنان پرداخت شده است.

روابط عمومی شهرداری ایلام با اشاره به اینکه گاهی شاهد دیر پرداخت شدن حقوق نیروهای شرکتی شهرداری هستیم، ادامه داد: این مشکل به پرداخت دیرهنگام حقوق توسط شرکت بر میگردد، زیرا پرداخت حقوق آنها توسط شهرداری انجام نمی‌شود بلکه مبالغی توسط شهرداری به حساب شرکت‌ها واریز می‌شود و پرداخت حقوق کارگران و کارکنان توسط این شرکت‌ها صورت می‌گیرد.

 با توجه به اینکه کارگران قشر زحمت کش جامعه هستند که زندگی خود را با حقوق اندکی سپری می‌کنند، با بالا رفتن قیمت کالاها و عدم پرداخت به موقع حقوق، بدون شک پرداخت مخارج زندگی برای آنها سخت خواهد شد که امید است با اندیشیدن تمهیدات لازم از سوی مسوولان شاهد بروز چنین مشکلاتی نباشیم.

طی هفته‌های اخیر شاهد درج مطلبی با عنوان کارگران شهرداری ایلام سه ماه حقوق دریافت نکرده‌اند در خبرگزاری فارس استان ایلام بودیم که براساس آن کارگران شهرداری ایلام به دلیل پرداخت نشدن حقوق و مطالبات خود بیست و سه آذر ماه مقابل دادگستری شهرستان ایلام تجمع کردند./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار