نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛
امیرآبادی گفت: ساخت بزرگترین کارخانه چادر مشکی ایران در دستور کار مسئولان استان قم قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۲۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۳ 26 December 2020

به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مردم قم و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که بزرگترین کارخانه تولید چادرمشکی ایران در شهرک صنعتی شکوهیه قم ساخته خواهد شد، گفت: طبق رایزنی‌های انجام شده با استاندار قم و برخی دیگر از مسئولان مربوطه ان شاءالله در آینده نزدیک شاهد ساخت بزرگترین کارخانه تولید چادر مشکی ایران در قم خواهیم بود.

وی افزود: این کارخانه با تلاش ستاد اجرایی فرمان امام(ره) احداث خواهد شد و طبق پیش بینی های صورت گرفته مهم ترین برند چادر مشکی ایران از همین کارخانه در قم تولید و در اختیار مردم کشور قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس اقدامات و رایزنی هایی که تاکنون صورت گرفته قرار شد تا زمینی به مساحت ۱۰۰هکتار در مجموعه شهرک صنعتی شکوهیه و همچنین آب مصرفی به میزان ۱۵لیتر در ثانیه در اختیار مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) قرار گیرد تا این کارخانه که به عنوان بزرگترین کارخانه چادرمشکی ایران خواهد بود، احداث شود.

امیرآبادی عنوان کرد: طبق پیش بینی‌ها این کارخانه، چادرمشکی را با قیمتی بسیار ارزان تر از قیمتی که اکنون در بازار وجود دارد در اختیار مردم قرار خواهد داد؛ ضمن این که اشتغال بسیار خوبی برای مجموعه استان قم ایجاد خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار