استاندار فارس با اشاره به این که باید از فعالیت سیاسی افراد در قالب چارچوب‌های قانونی حمایت کنیم و جامعه از فعالیت‌های سیاسی احساس کراهت نکند، اظهار داشت: جامعه‌ای می‌تواند به توسعه دست یابد که در تمام شئون به صورت منظم و نهادینه شده، اجازه فعالیت را به افراد بدهد.
کد خبر: ۹۲۶۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ 25 December 2020
به گزارش تابناک فارس: عنایت‌الله رحیمی با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی شفاف، درست و مستند از عملکرد دولت باید در دستور کار همه مدیران قرار داشته باشد، اظهار داشت: مدیران باید تا آخرین لحظه در خدمت مردم و نظام باشند و برای حل مشکلات جامعه از هیچ کوششی دریغ نکنند زیرا کوتاهی در این زمینه موجب حسرت و پشیمانی در آینده خواهد شد.
 
او افزود: ضمن اینکه حریم قوه مجریه را حفظ کرده و اجازه دخالت به کسی نمی‌دهیم، بر این باوریم که گفت و گو و پیدا کردن راهکارهای مشترک، به نفع مردم و کشور است.
 
استاندار فارس ادامه داد: همگامی و همدلی میان مدیریت ارشد استان با دیگر قوا و ارکان استان برقرار است و می‌کوشیم در صلح و آرامش، اهداف استان را پیگیری کنیم، زیرا در آرامش هر ۲ طرف سود می‌کنند و در دعوا و درگیری هر دو طرف متضرر می‌شوند و این یک قاعده عقلی است.
 
رحیمی، همچنین گفت: احزاب باید منافع ملی را بر منافع حزبی خود ترجیح دهند و دیدگاهایشان را در زمینه اداره کشور و مسائل سیاسی مطرح و از آن دفاع کنند.
 
این مقام مسئول اضافه کرد: افرادی که در فعالیت‌های جمعی به ویژه سیاسی مشارکت می‌کنند مورد تکریم ما هستند، هر چند با آنان اختلاف دیدگاه داشته باشیم.
 
او با بیان این که نباید چتر فعالیت‌های سیاسی کوچک شود، گفت: تصمیم‌گیرندگان باید به گروه‌های مختلف، اجازه حضور و فعالیت در زیر پرچم نظام را بدهند تا جامعه کاندیداهای مورد نظر خود را بیابد و در انتخابات شرکت کند.
 
استاندار فارس ادامه داد: اگر مردم بتوانند در چارچوب‌ قانون مطالبات به حق خود را پیگیری کنند، جامعه به سوی توسعه حرکت خواهد کرد، و حاکمیتی که مردم انتخاب می‌کنند نیز باید خود را در شاکله قانون مکلف به پاسخگویی به مطالبات مردم بداند.
 
رحیمی، با بیان این که ما در فضای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی واقعیتی به نام جمهوری اسلامی زیست می‌کنیم و باید شرایط آن را بپذیریم، اظهار داشت: احزاب نباید فعالیت براندازانه داشته باشند ولی تلاش برای اصلاح روش‌ها به معنای خیرخواهی است و حتی اگر برخی حاکمان برنتابند باید برای نقد و اصلاح روش‌ها تلاش شود.
برچسب ها: سیاست ، جامعه ، استانداری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار