رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۱۲ هزار نفر در کتابخانه‌های این شهرستان عضو هستند گفت: بیش از ۲۰۰ هزار جلد کتاب در عناوین مختلف در کتابخانه‌ها موجود است.
کد خبر: ۹۲۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵ 23 December 2020
به گزارش فارس سیدمهدی آخشیک در ملایر با بیان اینکه با افتتاح کتابخانه روستای «ینگی‌کند» در دهه فجر کتابخانه‌های عمومی ملایر به ۲۲ کتابخانه افزایش پیدا می‌کند اظهار کرد: از این تعداد ۱۰ کتابخانه روستایی و ۱۱ مورد شهری است.

وی با اشاره به ساخت کتابخانه «یگنی‌کند» توسط بانک پاسارگارد انجام شده و در دهه فجر آماده افتتاح است تصریح کرد: این کتابخانه با ۱۲۰ متر مربع و ۷۰۰ میلیون تومان ساخته شده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۱۲ هزار نفر در کتابخانه‌های این شهرستان عضو هستند گفت: بیش از ۲۰۰ هزار جلد کتاب در عناوین مختلف در کتابخانه‌ها موجود است.

وی در ادامه با بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا بسیاری از برنامه‌های کتابخانه‌ها در فضای مجازی برگزار شد اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی آنلاین از کتاب حرمان حور «دست‌نوشته‌های شهید احمدرضا احدی» برگزار شد که با استقبال پرشور شهروندان همراه بود و به ۲۰ نفر از برگزیدگان هدایایی اهدا شد.

آخشیک در ادامه با اشاره به اینکه امسال جشنواره کتابخوانی رضوی نیز با حضور ۴ هزار شرکت‌کننده در ملایر برگزار شد گفت: در این جشنواره نیز برگزیدگان مرحله شهرستان و استان معرفی شدند.

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی حاج قاسم سردار دل‌ها در ملایر همزمان با اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و تصریح کرد: این مسابقه توسط اداره کتابخانه‌های عمومی و با همکاری دانشگاه ملایر، کارخانجات، اصناف و بسیج علمی، پژوهشی و فناوری شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر با بیان اینکه این مسابقه به صورت آنلاین از ۲۸ آذرماه تا ۲۰ دی ماه برگزار می‌شود تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند به لینک manvaketab.digisurvey.net/۲ hx ۰ t مراجعه کرده و برای دانلود صوتی کتاب نیز به صفحه دانشگاه ملایر مراجعه کند.

وی در پایان سخنانش اضافه کرد: سوالات از متن کتاب و وصیت نامه سردار شهید قاسم سلیمانی است که به ۱۵ نفر از برگزیدگان کارت هدیه یک‌میلیون ریالی اهدا می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار