رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا  تاکنون ۲۴ هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی  به ارزش ۶۰ میلیارد ریال از محل موقوفات منطبق مشهد و کمک خیرین تهیه و میان  نیازمندان توزیع شد. 
کد خبر: ۹۲۲۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵ 10 December 2020

به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام محمد صفر پور گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، ۷ دوره رزمایش مواسات و همدلی اجرا شده که با اجرای طرح شهید سلیمانی مجموعا ۲۴ هزار و ۱۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال از محل موقوفات منطبق و کمک خیرین تهیه و میان نیازمندان توزیع می شود.

 

وی افزود: به خاطر شرایط خاص حال حاضر و ویروس منحوس کرونا بسیاری از خانواده ها دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شدند لذا ما برای رفع گوشه ای از مشکلات نیازمندان و لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب، طرح مواسات و همدلی و کمک مومنانه در این اداره در قالب توزیع بسته های غذایی اجرا می شود.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد با اشاره به برگزاری هفتمین دوره توزیع بسته های غذایی بین نیازمندان گفت: در این مرحله هفت هزار بسته مواد غذایی به ارزش ریالی هر بسته بالغ بر دو میلیون و 200 هزار ریال از محل موقوفات مشهد و کمک خیرین تهیه شده است که هزینه تمام شده برای این هفت هزار بسته 15 میلیارد ریال می باشد.

 

حجت الاسلام صفرپور بیان کرد: 5000 بسته نیز در قالب "طرح شهید سلیمانی" از محل موقوفات منطبق مشهد و کمک خیرین تهیه شده است که در روزهای پایانی آذرماه و اوایل دی ماه توزیع می شود که ارزش این بسته ها 15 میلیارد ریال برآورد می شود.

 

وی افزود: بسته بندی و توزیع این بسته ها در این مرحله به همت خادمان و اعضای هیئت امنای بقعه متبرکه امامزاده غیاث الدین محمد(ع) صورت می پذیرد.

 

حجت الاسلام صفرپور گفت: ما برای توزیع عادلانه و شناسایی نیازمندان واقعی با محوریت و هماهنگی امور مساجد مشهد و امامان جماعت، نیازمندان هر محله را شناسایی و با حفظ کرامت انسانی و با مراجعه امامان جماعت این بسته ها به نیازمندان داده می شود.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد تصریح کرد: با اجرای نیت امینانه واقفین دور اندیش و خیراندیش قصد داریم گوشه ای از مشکلات نیازمندان را رفع و برکات وقف به عنوان سنت حسته در جامعه نهادینه کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار