استاندار اصفهان گفت: طرح‌های دانش بنیان این استان بررسی شد تا فعالان اقتصادی برای سرمایه گذاری در جریان فعالیت های شرکتهای این بخش قرار بگیرند.
کد خبر: ۹۲۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶ 05 December 2020

عباس رضایی در حاشیه نود و پنجمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی در جمع خبرنگاران افزود: طی روزهای گذشته به میزبانی اصفهان جشنواره ملی فناوری شیخ بهایی برگزار و طرح‌های استارت آپ و دانش بنیان نیازمند سرمایه گذاری احصا شدند.

وی ادامه داد: امیدواریم در راستای طرح‌های دانش بنیان اطلاع رسانی بیشتری به فعالان اقتصادی صورت بگیرد تا با استفاده از تسهیلات دولتی در راستای تقویت آن‌ها گام برداریم.

استاندار اصفهان با اشاره به توسعه سامانه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی اصفهان اظهار داشت: باید به سمت انرژی سبز حرکت کنیم، دنیا به سمت استفاده از پنل‌های خورشیدی حرکت کرده است از این رو باید شهرک‌های صنعتی از پنل‌های خورشیدی استفاده کنند.

رضایی با بیان اینکه طبق قانون ادارات می‌توانند ۲۰ درصد از انرژی خود را از پنل‌های خورشیدی تامین کنند، بیان کرد: در این راستا با محوریت اتاق بازرگانی کمیته‌ای جهت آسیب شناسی استفاده از پنل‌های خورشیدی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: مقرر شد بانک‌ها صد میلیارد تومان جهت اجرای ۱۰۰ طرح ساماندهی پنل‌های خورشیدی ۱۰۰ کیلوواتی به شهرک‌های صنعتی با هماهنگی کمیته و عضویت شرکت شهرک‌های صنعتی استان انجام شود.

به گفته استاندار اصفهان، استفاده از پنل‌های خورشیدی نیازمند فرهنگسازی است تا به سمت انرژی‌های پاک و سبز حرکت کنیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار