رونمایی شد
همزمان با آغاز هفته پژوهش پوستر بخش پژوهشی هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری در استان اصفهان رونمایی شد.
کد خبر: ۹۲۱۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵ 05 December 2020

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، ایمان خواجه با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری اظهار داشت: این جشنواره در مهر ماه و همزمان با هفته وقف آغاز به کار کرد.
وی افزود: این جشنواره در هفتمین دوره در قالب هشت بخش خوشنویسی، هنرهای تجسمی، متون ادبی، چندرسانه‌ای، عکس، آثار پژوهشی، خبر و رسانه و فضای مجازی تعریف شده است که دبیرخانه مرکزی این جشنواره در اداره کل ترویج فرهنگ وقف سازمان و دبیرخانه‌های استانی نیز در ادارات کل هشت استان راه‌اندازی شده است.
مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه بخش پژوهشی هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری در این دوره از جشنواره به استان اصفهان واگذار شده است، ابراز داشت: از این رو امروز همزمان با آغاز هفته پژوهش با حضور جمعی از مسئولان از جمله مدیرکل اوقاف و امور خیریه و رئیس دانشگاه علوم قرآنی استان اصفهان پوستر این بخش نیز رونمایی شد.
وی با بیان اینکه زمان ارسال آثار به بخش پژوهش هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری از امروز آغاز و تا پایان فروردین 1400 ادامه دارد، تصریح کرد: داوری آثار و اعلام نفرات برتر نیز خرداد سال آینده انجام خواهد شد.
خواجه ادامه داد: هدف از برگزاری وقف چشمه همیشه جاری توجه به هنرمندان، پژوهشگران و فرهیختگان این حوزه به منظور ترویج خلاقیت و نوآوری در آثار هنری و علمی در عرصه وقف است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار