مسوول بسیج رسانه استان قزوین گفت: بنا به درخواست جمعی از خبرنگاران استان، زمان ارسال آثار به جشنواره ابوذر تا ۲۰ آذر ۹۹ تمدید شد.
کد خبر: ۹۲۱۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷ 05 December 2020

محمد کشاورز روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قزوین به منظور توسعه، تعمیق و نهادینه سازی گفتمان انقلاب اسلامی و تولید محتوای مورد انتظار جشنواره برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محورهای جشنواره، افزود:جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بصیرت و دشمن شناسی، کرونا و کمک مومنانه، ۴۰ سالگی دفاع مقدس، دست آوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امیدآفرینی و... از جمله محورهای تعیین شده برای این جشنواره است.

این مسوول با اشاره به زمان و نحوه ارسال آثار، اضافه کرد: آثاری که در فاصله زمانی آذر ۹۸ تا ۱۵ آذر ۹۹ در یکی از نشریات سراسری، استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه خبری منتشر شده باشد امکان شرکت در جشنواره را از طریق پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۰۰۹۱۳۹۵۰ یا ارسال به آدرس دبیرخانه به نشانی قزوین، شهرک کوثر، خیابان شهید رجبعلی(اندیشه)، نبش خیابان ابوذر جنوبی، پ ۹، سازمان بسیج رسانه استان قزوین دارند.

وی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره ۲۱ دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد، اضافه کرد:  هر متقاضی حداکثر می‌تواند ۶ اثر را در قالب‌های جشنواره ارائه دهد و در صورت ارسال آثار بیشتر، دبیرخانه جشنواره آثار دریافتی را به صورت تصادفی انتخاب و بقیه را حذف خواهد کرد.

سال گذشته ۵۰۵ اثر به جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قزوین ارسال شده بود که از این تعداد ۳۹۰ مورد به مرحله داوری راه یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار