کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان از نفوذ امواج بارشی به غرب استان در روز شنبه خبر داد و گفت: با فعالیت این سامانه بارش باران و برف مناطق غرب، شمال و جنوب را فرامی گیرد.
کد خبر: ۹۲۱۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰ 04 December 2020

حجت الله علی عسگریان با اشاره به تداوم ناپایداری‌های جوی در سطح استان اصفهان، اظهار کرد: افزایش ابر، مه آلودگی و بارش پراکنده امروز پدیده غالب بسیاری از مناطق استان است و با نفوذ سامانه بارش زا از بعد از ظهر فردا شنبه به غرب استان، وزش باد، بارش باران و برف را شاهد هستیم.

وی افزود: شدت بارش‌ها در مناطق غرب، شمال و جنوب استان است و در روز یکشنبه بارش‌ها شدیدتر است.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: بارندگی‌های پراکنده و در حد دو دهم میلی‌متر از ایستگاههای باران‌سنجی هواشناسی در مناطق شمالی استان مانند اردستان، چوپانان و خوروبیانک در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

علی عسگریان با اشاره به کاهش یک تا سه درجه‌ای دمای هوا تا روز شنبه، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۱۵ و سه درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان است.

وی افزود: خوروبیابانک با دمای ۱۷ درجه سانتی گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای پنج درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار