نوید دانایی؛
به گزارش تابناک سمنان: نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه در طی یک روز گذشته ۳۹ بیمار جدید کرونایی سمنان شناسایی شدند، گفت: مجموع مبتلایان به ۱۳ هزار و ۴۱۹ مورد مثبت رسید.
کد خبر: ۹۱۹۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱ 28 November 2020

در راستای جلوگیری از کرونا؛ باید تمام مراسم‌های غیرضروری در سمنان لغو شود

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران از طریق فضای مجازی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ بیمار جدید کرونایی با اعلام نتیجه قطعی آزمایش PCR در مناطق تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی سمنان شناسایی شدند، اظهار داشت: مجموع مبتلایان کرونا در این منطقه تاکنون به ۱۳ هزار و ۴۱۹ نفر رسیده است.

وی با تأکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و توجه به محدودیت‌های کرونایی توسط آحاد مردم بیان کرد: تاکنون ۵۵۰ نفر در مناطق تحت مدیریت این دانشگاه جان خود را براثر ابتلاء به این بیماری از دست دادند.

نوید دانایی بابیان اینکه تاکنون سه هزار و ۷۹۸ نفر در بیمارستان‌های تحت مدیریت این دانشگاه بستری شدند، خاطرنشان کرد: ۹ هزار و ۶۲۱ بیمار نیز به‌صورت سرپایی شناسایی شدند که در این مدت سه هزار و ۳۲ نفر از این بیماری بهبودی کامل یافتند.

دانایی یادآور شد: با آغاز محدودیت‌های کرونایی و میزان بالای رعایت مردم این استان در هفته‌های آتی شاهد کاهش شمار مبتلایان کرونا خواهیم بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار