استاندار خبرداد؛
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا آَشناگر استاندار سمنان بابیان اینکه ادارات استان در هفته جاری فعال هستند، گفت: در این هفته با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا تمامی ادارات سمنان با حداقل کارکنان دایر است.
کد خبر: ۹۱۹۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴ 28 November 2020

استاندار سمنان: ابتلا به کرونا در استان سمنان در مسیر صعودی قرار دارد -  خبرآنلاین

استاندار سمنان پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران از طریق فضای مجازی با اشاره به اینکه ادارات استان سمنان در هفته جاری با حداقل نیروهای اداری فعال است، اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا ادارات و دستگاه‌های اجرایی سراسر کشور تعطیل مطلق نخواهد بود.

وی با اشاره به روند نزولی شمار مبتلایان کرونا در سطح استان طی هفته گذشته بیان کرد: محدودیت‌های تجمعی و ترددی اعمال‌شده مطابق با طرح جامع هوشمند در هفته گذشته همچنان به قوت خود باقی است.

علیرضا آشناگر بابیان اینکه به‌هیچ‌وجه تعطیلی مطلق ادارات را در سطح استان سمنان نخواهیم داشت، افزود: کارکنان اداری برای انجام دورکاری باید مطابق با ضوابط و قوانین اعلام‌شده از سوی استانداری سمنان عمل کنند.

آشناگر خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با توجه به تشخیص خود در صورت ضرورت و نیاز، سطح حضور کارکنان خود را از میزان یک‌سوم و پنجاه‌درصد اعلام‌شده در طرح جامع هوشمند مدیریت تردد و تجمع بر اساس نوع فعالیت دستگاه مبنی بر ضروری یا کمتر ضروری، بازهم کاهش دهند.

وی با تأکید بر لزوم مشارکت و همراهی آحاد مردم برای ریشه‌کن شدن این بیماری و قطع زنجیره انتقال اضافه کرد: ارائه‌ی خدمات در دستگاه‌های خدماتی، امدادرسان و سایر دستگاه‌های ضروری به‌صورت فعال انجام خواهد شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار