مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه طرح ناظران سلامت در سطح ادارات و واحدهای صنفی استان آغازشده است، گفت: طی این مدت دو هزار و ۵۸۶نفر از خدمات طرح بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۹۱۹۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰ 28 November 2020

۲۶۰۰ نفر از خدمات ناظران سلامت در استان سمنان بهره‌مند شدند

 

به گزارش تابناک سمنان مظفر محمدخانی ضمن بیان اینکه باهدف پیشگیری و کنترل بیماری کرونا طرح ناظران سلامت از دوم آذرماه در سطح ادارات و واحدهای صنفی استان سمنان آغازشده است، ابراز داشت: هدف این طرح حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و مقابله با ویروس کرونا است که با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود در حال انجام است.

وی ضمن بیان اینکه در این طرح ۱۱۰ عضو فعال هلال‌احمر حضور دارند، افزود: پیش‌تر نیز طرح آمران سلامت با موفقیت در سطح استان به انجام رسید که در ادامه طرح به نام ناظران سلامت این افراد بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت لازم را خواهند داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه طی پنج روز اول اجرای طرح ۷۵ عضو هلال‌احمر در قالب ۵۳ تیم حضور داشتند، ابراز داشت: این افراد به همراه کارشناسان مرکز بهداشت از ادارات و واحدهای صنفی استان سمنان بازدید کردند.

محمدخانی بابیان اینکه برای این اعضا کارگاه آموزشی آشنایی با وظایف و دستورالعمل‌های مربوطه نیز برگزارشده است، در ادامه تصریح کرد: این تیم‌ها ۶۱۶ مرکز برای نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی مراکز بهداشت و ارائه آموزش‌های عمومی کسبه حضور یافتند.

وی افزود: این طرح در قالب همکاری جوانان، داوطلبان و امدادگران با بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و سمنان در زمینهٔ کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل‌های بهداشتی و در راستای صیانت از سلامت هم‌وطنان و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در حال اجرا است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار