همزمان با هفته بسیج و با حضور فرمانده سپاه پاسداران استان:
طی مراسمی به مناسبت هفته بسیج تعداد 8 زندانی جرائم غیرعمد استان با کمک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ستاد دیه و تعدادی از خیرین از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشتند.
کد خبر: ۹۱۹۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ 25 November 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان کردستان، در این مراسم که با حضور سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس استان، مدیرکل زندانها، مدیرنمایندگی و اعضای هیأت امنای ستاد دیه برگزار شد پرونده‌های این تعداد زندانی مورد بررسی قرار گرفت و همزمان زمنیه آزادی آنان از زندان فراهم گردید.
سردارحسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در مراسم آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، شاهد آزادسازی چندین نفر از زندانیانی هستیم که به‌خاطر محکومیت مالی در زندان به سر برده و خود و خانواده‌هایشان در معرض آسیب بوده اند.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با یادآوری اینکه براساس اخلاق و آموزه‌های اسلامی، همکاری و مساعدت به نیازمندان یکی از دستورات و تربیت‌های شریعت اسلام است تصریح کرد: آزادسازی زندانیان یک کار انسانی و بشردوستانه است که باید همواره مورد توجه مسئولان و خیرین قرار گیرد.
وی با بیان اینکه امروز به همت سپاه بیت‌المقدس استان کردستان و به مناسبت هفته بسیج ۸ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد کردستانی به آغوش خانواده خود بازگشتند، اظهار کرد: امیدواریم همه جرائم و آسیب‌های اجتماعی به حداقل برسد و کار‌ها و اقدامات خوب و خداپسندانه جایگزین آن شود.
سردار حسینی یادآور شد: سپاه همیشه حامی مردم و در تمامی مراحل انقلاب در همه صحنه‌ها حضور داشته و از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان همگام با مدافعان سلامت پای کار بوده و این‌روز‌ها برای کاهش دغدغه‌های مردم و ریشه‌کنی این ویروس منحوس، تمام ظرفیت خود را پای کار آورده است.
فتحی، مدیرکل زندان‌های استان کردستان نیز در این مراسم با اعلام اینکه در حال حاضر ۲۱۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندان به سر می‌برند، اظهار داشت: در طول سال‌جاری ۱۲۸ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد که به خاطر محکومیت‌های مالی در زندان بودند آزاد و به جمع خانواده بازگشتند.
مدیرکل زندان‌های استان کردستان ورود سپاه به موضوع آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد را اتفاق بزرگ و قابل تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: مجموعه سپاه ظرفیت بالایی در زمینه‌های مختلف دارد و ما نیز از این طرح استقبال می‌کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار