پایگاه بسیج جمعیت هلال احمر خراسان رضوی طی بیانیه ای با تبریک هفته بسیج، این ایام را یادآور یاد شهدا به‌خصوص شهدای امدادگر و مدافع سلامت دانست.
کد خبر: ۹۱۸۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶ 21 November 2020

تابناک رضوی: پایگاه بسیج جمعیت هلال احمر خراسان رضوی طی بیانیه ای با تبریک هفته بسیج، این ایام را یادآور یاد شهدا به‌خصوص شهدای امدادگر و مدافع سلامت دانست.

 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند.

             " حضرت امام خمینی (ره)"

 

بسيج يك منظومه فكري است كه در همه عرصه‌ها ، نيل به اهداف بلند قله‌هاي رفيع عزت و افتخار را هموار مي‌سازد. بسيجيان از جان گذشتگانی هستند كه در همه لحظات, بی اعتنا به نام ونان , از مال و منال بریده و از دامنه هراس گذشته و دشت خطر را در نوردیده و با مددخون، بیرق سه رنگ پیروزی را در مرتفع ترین آسمان ایثار به اهتزاز درآوردند. 

 

خروش جهانی بیداران عالم ثمره استقامت زنان و مردانی است که بسیج درمدرسه عشق طریق جانبازی و دفاع از عقیده را به آنها آموخته است .

 

هفته بسیج امسال بیش از همیشه عطر شهدا در جامعه زنده است درحالیکه شاهد عروج ملکوتی شهدای مدافع سلامت هستیم و نشانگر این است که راه شهدای مدافع حرم ، شهدای دفاع مقدس و شهیدان انقلاب اسلامی امتداد دارد.

 

پایگاه بسیج جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با گرامیداشت یاد شهدا به‌خصوص شهدای امدادگر، ایام هفته بسیج را به همه بسيجيان سرافراز تبریک عرض نموده و مداومت در پيمون راه شهداي والامقام را از خداوند متعال خواستار است و امید داریم در راستاي اعتلای آرمانهاي بلند حضرت امام خميني(ره) و در پرتو منويات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالي)، بیرق شرافت و انسانیت مستضعفان را با عزت و اقتدار برافرازیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار