مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: اکنون بیش از هزار و ۷۰۰ نفر از طلاب و نیروهای جهادی، خدمات غیرپزشکی را به بیماران کرونایی هفت بیمارستان پایتخت ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۶۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 14 November 2020

«روح‌الله عبدالهی» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید همه نیروهای جهادی، بسیج و جوان در موج سوم کرونا پای کار بیایند، اظهار داشت: این گروه‌های جهادی هم اینک خدماتی شامل قرائت دعا، مشاوره به بیماران، نظافت البسه، نظافت محیط بیمارستانی، ماساژ، استحمام و شستشوی لباس بیماران و سایر موارد را برعهده دارند.

وی بیان کرد: این افراد پس از انجام مصاحبه، گذراندن آموزش، بررسی سلامت جسمی و توانمندی های لازم در این مراکز بیمارستانی مشغول می شوند.

عبدالهی ادامه داد: بسیج دانشجویی خواهران و برادران دانشگاههای تهران، حوزه های علمیه امام خمینی(ره) و مروی در این طرح فعالیت دارند که بیش از ۸۲ نفر از این مراکز علمی و حوزوی به صورت گروهی در این طرح شرکت کرده اند.

مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: بیمارستان های امام حسین(ع)، امام خمینی(ره)، امیر اعلم، بهارلو، شهدای تجریش، مسیح دانشوری و لولاگر از جمله مراکزی است که این گروه جهادی فعالیت دارند. 

علاقه‌مندان برای حضور در این خدمات رسانی جهادی می توانند با مراجعه به سایت  Jsalamat.ir قرارگاه جهادی نرجس(س) در خواست خود را ثبت کنند تا پس از گزینش، مصاحبه و آموزش به بیمارستان‌ها اعزام شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار