اختتامیه مسابقه بین المللی نقاشی کودک "دست های پاک، نجات بخش زندگی" شامگاه دوشنبه در بستر فضای مجازی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳ 10 November 2020

به گزارش تابناک رضوی، اختتامیه مسابقه بین المللی نقاشی کودک "دست های پاک، نجات بخش زندگی" شامگاه دوشنبه در بستر فضای مجازی برگزار شد.

 

در این مراسم که بی بی طاهره طهماسبی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی و ابراهیم زره ساز مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی حضور داشتند، پیام علیرضا زمردیان معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به صورت ویدئویی پخش شد.

 

حدود ۹۰۰۰ اثر از ۵ قاره جهان و ۲۷ کشور دنیا در مسابقه بین المللی نقاشی کودک " دست های پاک، نجات بخش زندگی" ارائه شد که از این تعداد ۱۷۰۰ اثر به مرحله نهایی داوری راه پیدا کردند.

 

شایان ذکر است از ۱۷۰۰ اثر، ۳۵۰ اثر در بخش ملی و بین المللی برگزیده شدند که حدود ۱۰۰ اثر مربوط به بخش بین الملل و ۲۵۰ اثر مربوط به بخش ملی است.

 

 گفتنی است؛ حدود ۱۰۰ اثر مدال طلا و ۷۰ مدال نقره و برنز و تعداد زیادی دیپلم افتخار به برگزیدگان در دو بخش ملی و بین المللی اهدا می شود؛ همچنین به ۲۰ نفر از برگزیدگان مدال طلا که آرا بیشتری دریافت کردند، دوچرخه هدیه داده شد.

 

آتنا صفوتی از گیلان، زهرا خبیری از خراسان رضوی، امیر علی تقوی از فارس، رهام زحمتکش از تهران، گهرسادات مسبوق از خراسان رضوی، مرجان مهربیان از کرمان، اسرا حسن زاده از آذربایجان شرقی، نسیم امینی از اصفهان، پرهام گودرزی از کرمانشاه، ملیکا فرهادی از اصفهان، ملیکا علی محمدی از خراسان رضوی، پارمیدا حجازی از کرمانشاه، شایان جعفری از خراسان رضوی، کیمیا مغانلو از زنجان، طنازسادات طباطبایی از فارس، رهام جهانی از خوزستان، زهرا دهقان از یزد و نازنین زهرا ذوالفقاری با رای داوران و فاطمه آذرنوش و غزاله بساوند از خراسان رضوی با قرعه کشی در این مسابقه دوچرخه دریافت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار