معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز درباره دریافت هزینه ۴۰ میلیون تومانی از ۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید دکتر فقیهی شیراز پاسخ داد.
کد خبر: ۹۱۵۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳ 08 November 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: علی اکبری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، انتشار کلیپی در فضای مجازی که پدر دو مرحوم «محمدجواد باقری» و «علیرضا باقری»، از بیماران کووید ۱۹ شهرستان کازرون، مبلغ دریافت شده برای هزینه درمان فرزندانش را ۴۰ میلیون تومان اعلام می‌کند، تکذیب کرد.

او ادامه داد: با بررسی‌های انجام شده، هر کدام از ۲ متوفی به مدت حدود یک ماه در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید دکتر فقیهی بستری بوده اند؛ در طول این مدت تمام اقدامات درمانی لازم برای آنان انجام شده و همه دارو و مایحتاج ضروری و لوازم پزشکی مورد نیاز آنان تامین شده است که در صورت حساب‌های بیمارستان نیز به ثبت رسیده و مستندات لازم در این زمینه موجود است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز تصریح کرد: این ۲ بیمار با پیشرفت بالای بیماری و وخامت حال عمومی بر اثر بیماری کووید ۱۹ به بیمارستان مراجعه کرده بودند که اقدامات درمانی انجام شده در طول یک ماه، موثر نبوده و هر ۲ بیمار جان خود را از دست داده اند.

علی اکبری افزود: مبلغ صورت حساب مرحوم «علیرضا باقری»، معادل ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و مبلغ صورت حساب مرحوم «محمدجواد باقری» نیز ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بوده است که در مجموع، معادل ۸ میلیون تومان بابت هزینه یک ماه درمان این ۲ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بوده است.

او بیان کرد: در تماس تلفنی با مادر این عزیزان از دست رفته، این ارقام به تایید رسیده و از انتشار این کلیپ نیز گلایه‌مند بودند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اضافه کرد: هیچگونه وجهی خارج از صورت حساب از این خانواده دریافت نشده و مبلغ اعلام شده در کلیپ تکذیب می‌شود.

این مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه انتشار اینگونه مطالب موجب تشویش اذهان عمومی و زیر سوال بردن خدمات و دلسردی مدافعان سلامت و تیم‌های بهداشتی درمانی می‌شود، از عموم مردم درخواست کرد: اخبار را از رسانه‌های معتبر و مراجع رسمی دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار