رئیس مجمع نمایندگان استان فارس گفت:او استفاده از نخبگان و ظرفیت‌های نیروی انسانی استان فارس توسط شستا را خواستار شد و گفت: مدیرانی که به استان می‌آیند حتما قابلیت‌هایی داشته اند، اما وقتی ما در استان نیرو‌های نخبه و متخصص داریم انتظار می‌رود که بیشتر از آن‌ها استفاده شود.
کد خبر: ۹۱۵۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶ 08 November 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: ابراهیم عزیزی در نشست مشترک با مدیر عامل شستا، استاندار فارس و جمعی از مدیران کارخانه‌های زیرمجموعه شستا در استان، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های بالای استان فارس، ضرورت سرمایه گذاری شستا در این استان احساس می‌شود و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

او استفاده از نخبگان و ظرفیت‌های نیروی انسانی استان فارس توسط شستا را خواستار شد و گفت: مدیرانی که به استان می‌آیند حتما قابلیت‌هایی داشته اند، اما وقتی ما در استان نیرو‌های نخبه و متخصص داریم انتظار می‌رود که بیشتر از آن‌ها استفاده شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس همچنین بیان کرد: موضوع بعدی استفاده از ظرفیت‌های واحد‌های خوشنام و خوش سابقه استان فارس است که می‌تواند مورد توجه شستا قرار گیرد.

او همچنین به کارخانه سیمان شیراز نیز اشاره کرد و افزود: این کارخانه در بحث آلایندگی مشکلاتی داشته، اما حتما باید یک واحد متناسب در این شهر با فرصت‌های اشتغالزا پیش بینی شود تا بتوان از ظرفیت‌های آن استفاده کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در پایان نیز گفت: ما امیدواریم در کنار یکدیگر زمینه رشد و شکوفایی واحد‌های تولیدی را در استان فراهم کنیم.

در ابتدای این نشست نیز برخی از مدیران کارخانه‌ها به بیان مشکلات، درخواست‌ها و دیدگاه‌های خود پرداختند که توسط رضوانی فر مدیر عامل شستا پاسخ داده شد.

سفر مدیر عامل شستا به استان فارس در پی رایزنی‌های متعدد ابراهیم عزیزی رییس مجمع نمایندگان فارس و برخی نمایندگان برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی صورت گرفته بود که به میزبانی استانداری فارس انجام شد.

بنا به گفته ابراهیم عزیزی رونق تولید در سال جهش تولید میسر نخواهد شد مگر با عزم و اراده جدی مسوولان استان و مطالبه گری در مرکز که باید به صورت مستمر انجام پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار