ریزش مرگبار تونل در متروی تهران، حادثه رانندگی با چهار کشته و مصدوم در اتوبان سلفچگان به ساوه، انهدام باند فروش مواد مخدر در تهران، دستگیری سارق لوازم خودرو در شیراز و سلاخی کردن جوان زنجانی توسط پیرمرد در خواب را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.
کد خبر: ۹۱۵۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵ 08 November 2020

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه، اظهار کرد: ریزش سقف تونل مترو در محدوده بلوار قیام یک کشته برجا گذاشت.

علی امام گفت: زمانی‌که این حادثه اعلام شد و در این حادثه پیمانکار در حال حفاری گالری تأسیسات ایستگاه ۱۷ شهریور در تقاطع خط شش و هفت بود که قسمتی از سقف گالری ریزش کرد.

وی افزود: در این حادثه سه کارگر توسط آتش نشانان نجات یافتند، اما یک کارگر که زیر حجم زیاد خاک مدفون شد و جسم بی جان این کارگر از زیر خاک بیرون کشیدند.

مدیرعامل شرکت مترو تهران علت این حادثه را در دست بررسی اعلام کرد و گفت: سست بودن خاک محل حادثه یکی از دلایل عمده این حادثه می‌تواند باشد.

حادثه رانندگی با ۴ کشته و مصدوم در اتوبان سلفچگان به ساوه

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم اعلام کرد: واژگونی خودرو در اتوبان سلفچگان به ساوه چهار کشته و مصدوم بر جای گذاشت.

هادی سلیمی گفت: با اعلام حادثه به مرکز جمعیت هلال احمر قم مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی ایسوز و برخورد آن با پژو ۴۰۵ در ۲۵ کیلومتری اتوبان سلفچگان به ساوه یک تیم عملیاتی از پایگاه شهید صابری جعفریه به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: پس از رسیدن به محل حادثه و ارزیابی اولیه صحنه امدادگران و نجاتگران، امدادرسانی به مصدومین را آغاز کردند، در این حادثه یک نفر بر اثر شدت جراحت در دم جان باخت و سه نفر نیز مصدوم شدند که پس از اقدامات اولیه درمانی به مراکز درمانی انتقال داده شدند، علت حادثه در دست بررسی است.

انهدام باند فروش مواد مخدر در تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری پنج مواد فروش حرفه‌ای مسلح خبر داد و گفت: متهمان با استفاده از خودروهای لوکس مواد فروشی می‌کردند.

جلیل موقوفه‌ای اظهار کرد: در پی شکایت‌های مردمی مبنی بر اینکه رانندگان و سرنشینان خودروهای لوکس و یک دستگاه موتورسیکلت با تردد در مناطق غرب تهران پک‌های مواد مخدر توزیع می‌کنند، بررسی موضوع در اختیار تیم‌های مختلف کلانتری‌های غرب تهران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مناطق آلوده غرب تهران شناسایی شد، افزود: در بررسی‌های پلیسی یکی از محدوده‌های آلوده، حوالی ترمینال غرب شناسایی و مشخص که مواد فروش در نقاط مختلفی در این محدوده به توزیع مواد مخدر می‌پردازند.

این مقام انتظامی ادامه داد: گشت زنی‌های انتظامی افزایش و کلیه نقاط آلوده حوالی ترمینال غرب تحت نظر گرفته شد تا اینکه دو دستگاه خودروی لوکس در مناطق آلوده مشاهده و عملیات مهار متهمان اجرایی شد.

وی تصریح کرد: مأموران گشت کلانتری ترمینال غرب به هر دو خودرو دستور توقف خودرو را صادر کردند و متهمان که خود را در محاصره پلیس می‌دیدند با شلیک به سمت مأموران کلانتری قصد متواری شدن از محل را داشتند که با اقدام به موقع پلیس رانندگان خودروهای لوکس دستگیر، اما سه سرنشین خودروهای لوکس از محل گریختند.

موقوفه‌ای تاکید کرد: با دستگیری رانندگان و کشف مقدار فراوانی مواد مخدر از خودروی متهمان دستگیری سه متهم فراری دیگر نیز در دستور کار قرار گرفت و در تحقیقات پلیسی که به مدت چهار ساعت به طول انجامید، مخفیگاه هر سه متهم شناسایی و با دستور قضائی هر سه متهم در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

دستگیری سارق لوازم خودرو با ۲۲ فقره سرقت در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری سارق درون خودرو و کشف ۲۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

فرج شجاعی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت درون خودرو در شهرستان شیراز موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران کلانتری "۱۸ ولیعصر" شهرستان شیراز با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند در این خصوص یک نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی و در یک اقدام برنامه‌ریزی شده آن را در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری دلالت دهند.

شجاعی با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده از این متهم وی به ۲۲ فقره سرقت درون خودرو اقرار کرد، افزود: کلیه صحنه‌های سرقت بازسازی و تا کنون ۱۰ نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم، ۲۲ عدد باند خودرو، هشت عدد ضبط، هفت عدد پنل، ۱۰ عدد ریموت، هفت دستگاه گوشی تلفن همراه، یک دستگاه تبلت، ۱۴ عدد ساعت مچی، هشت عدد عینک، ۷۸ عدد فلش، شش حلقه انگشتر نقره و مقادیری لوازم جانبی رایانه کشف شد، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

وی اضافه کرد: هنگام ترک خودرو از گذاشتن کیف پول، مدارک و یا سایر اشیا با ارزش و قیمتی در داخل آن به ویژه در معرض دید جدا اجتناب کنند و از پارک کردن وسایل نقلیه در مکان‌های خلوت که فاقد روشنایی کافی است پرهیز کنند.

سلاخی کردن جوان زنجانی توسط پیرمرد در خواب

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: پیرمرد ۸۱ ساله که همسایه جوان خود را در خواب به قتل رسانده بود از سوی پلیس آگاهی این استان دستگیر شد.

جعفر رحمتی افزود: این پیرمرد وارد منزل مقتول شده و مرد جوان را در حالی که خواب بوده با استفاده از ضربات چاقو به قتل رساند.

وی با بیان اینکه این حادثه خونین در بافت قدیمی شهرستان اتفاق افتاده است، اظهار کرد: وقتی همسر و فرزندان مقتول متوجه حضور این پیر مرد در منزل مسکونی خود شدند وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند که در نهایت این قاتل مسن نیز به دلیل مصدومیت به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود: مرد جوان به علت شدت صدمات وارده به کام مرگ فرو رفت و موضوع قتل نیز از سوی عوامل انتظامی و قضائی در دست پیگیری و بررسی است.

وی گفت: افراد اگر خشم و عصبانیت خود را کنترل کرده و برای رسیدن به حقوق خود، متوسل به قانون شوند در این صورت متضرر نشده و آسیب نخواهند دید و خویشتن‌داری و صبوری در برابر مشکلات و ناملایمات ایجاد شده امری لازم و ضروری است، برای دوری از نزاع و قتل باید از اقدام خودسرانه خودداری کرد که در غیر این صورت ندامت و پشیمانی به بار خواهد آمد و نتیجه‌ای جز زندان یا قصاص در بر نخواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار