استاندار کرمانشاه :
استاندار کرمانشاه گفت:مدیران دستگاه‌های مختلف باید متناسب با اعتبار دریافتی، عدالت را در تخصیص شهرستانی رعایت کنند تا شهرستان ها هم بتوانند با بهره گیری از این اعتبارات، برنامه های توسعه‌ای خود را دنبال کنند.
کد خبر: ۹۱۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 05 November 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست شورای برنامه ریزی استان که به دلیل بحران کرونا با حضور یک سوم اعضاء برگزار شد؛ اظهار داشت: هفته گذشته در ستاد کرونا مصوب شد جلسات اداری با حضور حداکثر ۱۵ نفر از اعضاء برگزار شود و در نشست امروز شورای برنامه ریزی استان نیز از ۴۴ عضو، تنها ۱۵ نفر حضور دارند.

وی تاکید کرد: بر اساس مصوبه ستاد کرونا کلیه مدیران دستگاه‌های اداری استان مکلف هستند جلسات ضروری را با سقف حداکثر ۱۵ نفر برگزار کنند.

استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: دستگاه ها باید به روند مبادله تفاهم نامه پروژه های سال ۹۹ شتاب ببخشند و سازمان بودجه و برنامه نیز در این زمینه نظارت و پیگیری های لازم را انجام دهد.

بازوند بیان کرد: خوشبختانه در این شرایط دشوار اقتصادی، وضعیت موجودی خزانه استان کرمانشاه نسبتا مناسب است و دستگاه‌ها باید هرچه سریع‌تر نسبت به جذب این اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های عمرانی خود اقدام کنند.

مدیر ارشد استان اظهار داشت: بودجه سال ۱۴۰۰ کشور در حال تدوین است و مدیران باید با بهره‌گیری از ظرفیت نمایندگان به رایزنی با وزارت خانه مربوطه برای افزایش اعتبارات پروژه های کلیدی حوزه خود بپردازند.

وی تاکید کرد: میزان رشد بودجه سال آینده استان کاملا وابسته به پیگیری های مدیران دستگاه های اجرایی است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار