فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه هیچ گونه کمبود کالاهای اساسی به ویژه روغن در این شهرستان وجود ندارد، گفت : هم اکنون ۳۲ تن روغن خوراکی در سطح شهرستان در حال توزیع است.
کد خبر: ۹۱۴۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵ 03 November 2020

سید جلال  سید محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :از دیروز توزیع پنج تن روغن در دو فروشگاه افق کوروش این شهرستان انجام شده است.

وی  فعالیت کارخانه تولید روغن کندوج صومعه سرا را یکی از ظرفیت های خوب شهرستان برشمرد و اظهار داشت: در راستای رفع نگرانی های مردم و طبق هماهنگی های به عمل آمده این کارخانه در شهرک صنعتی به یک عنوان فرصت با افزایش ظرفیت تولید، روغن مورد نیاز شهرستان را تامین و بازار را متعادل می کند.
فرماندار صومعه سرا در ادامه تصریح کرد : در راستای تامین روغن مورد نیاز بازار از فردا چهارشنبه ۱۴زآبان ماه بیش از ١۵ تن روغن نیز از طریق کارخانه کندوج به بازار تزریق شود.

وی تصریح کرد : به مردم اطمینان  می دهم که که بازار تحت کنترل و رصد است و با تشدید بازرسی ها با هرگونه گرانفروشی و احتکار به شدت برخورد می کنیم.

وی افزود: با رایزنی های صورت گرفته با یکی از کارخانه های تولید روغن در شهرک صنعتی رشت نیز ١٢ تن روغن دیگر تامین و طی چند روز آینده درسطح شهرستان صومعه توزیع می شود.

سید محمدی عنوان کرد : در پاسخ به مطالبات و رفع دغدغه به حق مردم همه ظرفیت شهرستان را جهت تامین ارزاق مایحتاج عمومی به کار گرفته ایم و با کنترل بازار، همراهی مردم و پرهیز از بروز هیجان کاذب در بازار شاهد آرامش وامنیت روانی جامعه خواهیم بود زیرا همه دستگاهها در کنار هم تلاش می کنند نگرانی های موجود کاهش داده شود.

وی در ادامه بر الزام نظارت مستقیم اداره صنعت، معدن و تجارت بر توزیع، رصد و کنترل بازار تاکید کرد و اظهار داشت: در خصوص توزیع مرغ مشکلی وجود ندارد هم اکنون مرغ به قیمت مصوب ۱۹هزار و ۱۰۰ تومان در سطح شهرستان درحال توزیع است.
سید محمدی در ادامه افزود :طبق رصد و بازرسی های صورت گرفته کمبود مرغ در شهرستان صومعه سرا نداریم، و روزانه ۱۱ تن مرغ مورد نیاز شهرستان تهیه و به قیمت مصوب در بازار توزیع می شود.
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰هزار نفر جمعیت و سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار