رئیس انجمن عکس بسیج هنرمندان استان قم گفت: برای نخستین بار به صورت گروهی و در قالب یک اردو، توسط این انجمن امکان حضور عکاسان قمی برای پوشش تصویری از آیین‌های عزاداری دهه آخر ماه صفر در حرم مطهر امام رضا(ع) فراهم شد.
کد خبر: ۹۱۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۷ 02 November 2020

به گزارش تابناک قم، امیر حسامی‌نژاد، با بیان اینکه یکی از آرزوهای عکاسان، عکاسی از حرم مطهر امام رضا(ع) است، گفت: امسال در دهه آخر ماه صفر تصمیم گرفتیم که در این زمینه با آستان قدس رضوی هماهنگی های لازم را به عمل آوریم.

وی با اشاره به تجربه و علاقه‌مندی خاص عکاسان قمی از اماکن مذهبی افزود: این مساله موجب شد تا عکاسان قمی بتوانند عکس های خوبی از این مکان مقدس در قاب دوربین خود ثبت و لحظه های نابی را با هنر خود ماندگار کنند.

وی با اشاره به همفکری هایی که در این برنامه میان عکاسان شرکت‌کننده انجام می شد، گفت: در این سفر از تجربه های تعدادی از استادان و کارشناسان برجسته کشوری در رشته عکاسی بهره بردیم و یک کارگاه آموزشی در این رابطه برگزار شد و درباره سوژه های عکاسی در این زمینه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی با سپاسگزاری از مسئولان آستان قدس رضوی در رابطه با فراهم کردن زمینه حضور عکاسان قمی در این بارگاه ملکوتی گفت: شایسته است که این مساله نیز در قم روی دهد و امکان حضور عکاسان سایر استان ها برای عکاسی از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) فراهم شود تا عکاسان دیگر شهرها نیز با تکنیک و نگاه هنرمندانه خود، لحظات ماندگاری را از «حرم مطهر بانوی کرامت» به ثبت برسانند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار