مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای 190 برنامه متنوع به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳ 01 November 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سروان پاسدار سعادت صالحی نیا ضمن گرامیداشت هفته وحدت و گرامیداشت شهادت شهید محمد حسین فهمیده (روز نوجوان ) و هفته بسیج دانش اموزی گفت: 33 هزار رزمنده از استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند که 70 درصد آنها از آنها قشر دانش آموز بوده اند.
وی افزود: 160 هزار دانش اموز در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که بیش از 100 هزار نفر از آنها عضو سازمان یافته بسیج هستند.
صالحی نیا به شرایط کرونایی و ضروررت رعایت شیو ه نامه بهداشتی اشاره کرد و گفت: تمامی برنامه هایی که امسال در هفته بسیج دانش اموزی اجرا می شود به صورت مجازی است که بسیاری از این برنامه ها ابتکاری خواهد بود.
وی ابراز داشت: هفته بسیج دانش اموزی از هفتم آبان آغاز شده و تا 13 آبان ادامه دارد که نخستین روز این هفته با عنوان دانش آموز بسیجی، اخلاق و پایداری نامگذاری شده است و در این روز برنامه هایی شامل راه اندازی پویش "آمریکا باید از منطقه برود ( در قالب متن نویسی، نامه به سربازان آمریکایی ، نقاشی ، نماهنگ، اینفوگرافی و...)، راه اندازی پویش سراسری همه با هم مرگ بر آمریکا، راه اندازی هشتگ بهنامی امروز سلیمانی فردا، نواختن زنگ ایثار و شهادت به صورت مجازی اجرا می شود.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دومین روز این هفته به نام دانش آموز بسیجی ایثار و تعالی معنوی نامگذاری شده که در این روز نیز برنامه های متنوعی از جمله برگزاری مسابقه کتابخوانی بصورت مجازی، برگزاری مراسم یادبود شهید فهمیده و یادوراه 446 شهید دانش آموز کهگیلویه و بویراحمد به صورت آنلاین، راه اندازی کانال راهیان نور مجازی در شبکه اجتماعی ایتا و اهدای 100 دستگاه سیستم صوتی به مدارس مناطق محروم به ارزش 300 میلیون تومان پیش بینی شده است.
صالحی نیا تصریح کرد: سومین روز هفته بسیج دانش آموزی به نام دانش آموز بسیجی ، شجاعت و آرمانخواهی نامگذاری شده که در این روز اجرای گروه سرود در فضای باز و معابر عمومی ، عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری کوهپیمایی در مناطق با وضعیت سفید و سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه توسط دانش آموزان نخبه بسیجی را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه چهارمین روز هفته بسیج دانش آموزی با نام دانش آموز بسیجی ، انتظار و عدالتخواهی نامگذاری شده است گفت: در این روز 2000 بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمندبه ارزش 400 تومان با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام اهدا می شود و افتتاح و معرفی مسابقات سرود نغمه عشق و افتتاحیه مرکز مشاوره تحصیلی و خانوادگی سازمان بسیج دانش آموزی نیز انجام خواهد شد.

صالحی نیا گفت: پنجمین روز هفته بسیج دانش موزی با نام دانش آموز بسیجی، بصیرت و ولایت مداری نامگذاری شده که در این روز نیز تجلیل از رتبه های برتر کنکور زیر هزار، اهدای 2000 بسته ورزشی به ارزش 340 میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند و برگزاری مسابقات علمی در فضای مجازی و اختتامه لیگ علمی پایا را خواهیم داشت.

وی افزود: ششمین روز این هفته نیز با نام دانش آموز بسیجی ،خلاقیت و نوآوری نامگذاری شده و در این روز برگزاری کلاس سواد رسانه در فضای مجازی، تجلیل از کادر درمان توسط دانش آموزان به صورت نقاشی، پیام تصویری و متن)، تجلیل از جهادگران دانش آموز مبارزه با کرونا و اردوهای جهادی بسیج دانش آموزی و همچنین امضای طومار مجازی توسط دانش آموزان در رابطه با استکبار ستیزی با هشتگ" آمریکا باید از منطقه برود" اجرایی می شود.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: هفتمین و آخرین روز هفته بسیج دانش آموزی به نام دانش آموز بسیجی ، مقاومت و استکبار ستیزی نامگذاری شده که در این روز نیز برنامه های متنوعی شامل برگزاری اردوی جهادی یک روزه در مناطق با وضعیت سفید، رونمایی از نرم افزار آشنایی با بسیج دانش آموزی، پویش دانش آموزی مرگ بر آمریکا ، بیانیه ضد آمریکایی مجمع علوی و فاطمی و تجلیل از برترین های مسابقات فرهنگی و هنری بسیج دانش آموزی اجرا خواهد شد.
صالحی نیا گفت: در برنامه مجمع علوی و فاطمی پنج نفر دانش آموز برادر و پنج دانش آموز خواهر که توسط دانش آموزان بسیجی انتخاب شده اند در 13 آبان با صدور بیانیه ضد آمریکایی، نفرت و انزجار خود از شیطان بزرگ اعلام می دارند.
وی بیان کرد: در روز 13 آبان نیز دانش آموزان بسیجی با همکاری خانواده ها و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و امنیتی در حیاط خانه یا پشت بام منازل پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش می کشند و فیلم ها و تصاویر خود را ارسال می کنند که به نفرات برتر نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار