مسوول سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قزوین به منظور توسعه، تعمیق و نهادینه سازی گفتمان انقلاب اسلامی و تولید محتوای مورد انتظار جشنواره برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳ 28 October 2020

محمد کشاورز روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:تحول در محتوای رسانه‌ها با محوریت جشنواره، ایجاد فرصت نقش آفرینی برای بسیجیان رسانه‌ای دغدغه‌مند، شناسایی افراد رسانه‌ای دارای مهارت و توانمند برای تولید محتوای گسترده برای رسانه‌های سراسری، تربیت کادر خبری فنی استاندارد و بسیجی،حساس کردن مسوولان برای حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی و جریان سازی رسانه‌ای برای ارایه راهکارها از دیگر اهداف برگزاری جشنواره است.

وی با اشاره به محورهای جشنواره، افزود:جهش تولید و اقتصاد مقاومتی،مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بصیرت و دشمن شناسی، کرونا و کمک مومنانه، ۴۰ سالگی دفاع مقدس، دست آوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امیدآفرینی و... از جمله محورهای تعیین شده برای این جشنواره است.

کشاورز افزود:فیلم کوتاه، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر،مقاله و یادداشت، عکس،کاریکاتور،اینفوگرافیک و موشن گرافیک از بخش‌های این جشنواره هستند و اصحاب رسانه استان می‌توانند آثار خود را در این قالب‌ها به جشنواره ارسال کنند.

وی با اشاره به زمان و نحوه ارسال آثار، اضافه کرد: آثاری که در فاصله زمانی آذر ۹۸ تا ۱۵ آذر ۹۹ در یکی از نشریات سراسری،استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه خبری منتشر شده باشد امکان شرکت در جشنواره را از طریق پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۰۰۹۱۳۹۵۰ یا ارسال به آدرس دبیرخانه به نشانی قزوین، شهرک کوثر، خیابان شهید رجبعلی(اندیشه)، نبش خیابان ابوذر جنوبی، پ ۹ ، سازمان بسیج رسانه استان قزوین دارند.

کشاورز با بیان اینکه اختتامیه جشنواره ۲۱ دیماه سال جاری برگزار خواهد شد، اضافه کرد:  هر متقاضی حداکثر می‌تواند ۶ اثر را در قالب‌های جشنواره ارائه دهد و در صورت ارسال آثار بیشتر، دبیرخانه جشنواره آثار دریافتی را به صورت تصادفی انتخاب و بقیه را حذف خواهد نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار