به میزبانی شرکت گاز استان کردستان و با همکاری بسیج کارمندان سپاه بیت المقدس استان:
همايش تجليل از شهداي پايگاه مقاومت بسيج عاشوراي شركت گاز استان كردستان به مناسبت هفته استاني چهلمين سالگرد دفاع مقدس با حضور سردار حسيني فرمانده سپاه بيت المقدس ، مهندس احمد فعله گري مدير عامل شركت گاز استان كردستان ، با همکاری بسیج کارمندان سپاه بیت المقدس استان کردستان ،مديران ، فرماندهان و اعضاي پايگاه بسيج شهيد تندگويان ادارات استان به ميزباني شركت گاز استان كردستان در روز سه شنبه مورخ 06/08/99 برگزار گرديد .
کد خبر: ۹۱۲۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲ 27 October 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، مهندس احمد فعله گری در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان کردستان گفت: در حال حاضر ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت شهری استان ۱۰۰ درصد بوده که ۳۱ شهر گازدار را در بر می‌گیرد و ضریب نفوذ در جمعیت روستایی ۹۳ درصد است که ساکنان ۱۳۳۷ روستا را در بر می‌گیرد.
وی خاطر نشان کرد: تعداد ۱۵۵۸ روستای استان کردستان از قابلیت گازرسانی برخوردارست که تا پایان سال ۱۴۰۰ کل این روستا‌ها به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهند گردید.
مهندس فعله گری یادآور شد: شرکت گاز استان کردستان دارای ۳۲۴ نفر نیروی بسیجی است که ۷۸ نفر از نیرو‌ها از خانواده معزز ایثارگران می‌باشند که تکریم این عزیزان وظیفه‌ای است که بر عهده‌ی همه‌ی ماست، چون اگر جان فشانی و ایثار شهداء و جانبازان و آزادگان نبود شاید سرنوشت کشورمان چیز دیگری رقم می‌خورد و سرافرازی کشور مقتدر جمهوری اسلامی در سایه فداکاری‌های این عزیزان رقم خورده و در تاریخ این کشور به یادگار مانده است.
فعله گری در مورد فعالیت پایگاه بسیج عاشورا این چنین توضیح داد: تیم عملیاتی پایگاه برای پایش مصرف گاز طبیعی موتورخانه‌های ادارات استان تشکیل گردیده که در فصل سرد از سیستم گرمایشی ادارات بازدید بعمل آورده و نتایج بازدید به مدیران منعکس می‌گردد تا نسبت به رفع موارد ضعف اقدام نمایند.
فعله گری تاکید کرد: از دیگر اقدامات پایگاه بسیج شرکت گاز استان کردستان برگزاری اردو‌های جهادی در مناطق محروم و استقرار میز خدمت در ادارات تابعه می‌باشد.
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در پایان سخنان خود اظهار داشت: رشد و گسترش شبکه‌های گاز رسانی با زحمت و تلاش شبانه روزی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و نیرو‌های جان به کف بسیجی امکان پذیر شده است و احساس امنیت پایدار است که موجب رشد و شکوفایی خدمات شده است و وظیفه اصلی شرکت گاز استان کردستان در این برهه زمانی خاص مقاوم سازی تجهیزات و آمادگی نیرو‌های خاص بسیجی است برای انجام وظایف که پایداری خدمات را بدنبال خواهد داشت.
در ادامه این مراسم سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان ضمن تقدیر و تشکر از میزبانی شرکت گاز استان کردستان به مناسبت گرامیداشت یادواره شهدای استان بیان داشت: از سوم تا نهم آبان ماه سال جاری به عنوان هفته استانی مقاومت و ایستادگی مردم مسلمان استان نام گذاری شده است.
فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان زنده نگه داشتن یاد شهداء را وظیفه مهم و اساسی دانست و گفت: شهداء زنده اند و علاوه بر درک شرایط کنونی، روحیه ایثارگری را به رزمندگان و نگهبانان انقلاب اسلامی القاء می‌کنند و شهیدان در راه اعتلای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی جان خود را نثار کردند.
سردارحسینی مهمترین میراث شهداء را فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی اعلام کرد و گفت: شهیدان اصلی‌ترین ظرفیت خود را که جانشان بود در راه حفاظت از میهن اسلامی فدا کردند و پاداش آنان نزد خداوند برجسته است.
فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در پایان سخنان خود بیان داشت: در این برهه زمانی خاص و ویژه ما درگیر دو جنگ هستیم اول جنگ اقتصادی و شرایط تحریم ظالمانه و دوم جنگ فرهنگی (جنگ نرم) که در جنگ نرم اعتقادات مورد هجوم دشمنان قرار گرفته است و وظیفه ما در این شرایط ویژه حفظ وحدت بین مسلمانان، آگاهی از توطئه دشمنان و زنده نگه داشتن یاد شهداست.
در این آئین از تعدادی از خانواده‌های ایثارگر کارکنان شرکت گاز استان کردستان با اهدای لوح، تقدیر بعمل آمد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار