فرمانده سپاه فتح از درگیری‌های محلی در استان کهگیلویه و بویراحمد انتقاد کرد و گفت: زیبنده استان نیست که به خاطر بازی فوتبال و بازی‌ها و درگیری کودکانه یکی دو نفر کشته شود.
کد خبر: ۹۱۲۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷ 26 October 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، سردار حمید خرمدل در آیین معارفه رئیس بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از زحمات ۸ ساله رئیس سابق بسیج اساتید اظهار کرد: بسیج اساتید استان در روزهای سخت کرونایی کارهای خوبی انجام داد.
وی گفت: اساتید فرماندهان جنگ نرم هم در درون و هم بیرون دانشگاه هستند و اگر عملکردها جامعه محور باشد خروجی آن کل جامعه را نیز در بر خواهد گرفت و انتظار از اساتید استان همین است.
این فرمانده ادامه داد: بسیج اساتید باید در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها حضور فعال داشته باشد و هم در دانشگاه و هم در جامعه نقش‌آفرینی کند.
فرمانده سپاه فتح استان با بیان اینکه طرحی در حوزه مسائل اجتماعی استان داریم که همه باید در آن نقش ایفا کنند تا بخشی از مشکلات را با هم‌افزایی و خرد جمعی برطرف کنیم  افزود: زیبنده استان نیست که به خاطر بازی فوتبال و بازی‌ها و درگیری کودکانه یکی دو نفر کشته شود به همین جهت همه از روحانیت گرفته تا اساتید باید برای رفع این دست از مشکلات نقش آفرینی کنند و راه‌حل ارائه دهند
سردار خرمدل با تاکید بر این که باید مشکلات را خودمان برطرف کنیم و به فکر راه‌حل از مرکز نباشیم اظهار کرد: انتظار داریم بسیج با دید باز عمل کند بسیج متعلق به همه است و بسیج اساتید هم باید شامل حال همه کسانی شود که انقلاب و نظام را قبول دارند.
وی تاکید کرد: در بسیج خط کشی نداریم از هر کسی نظام و انقلاب و رهبری را دوست دارد استقبال می‌شود و می‌تواند در حوزه های مختلف بسیج اعم از اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و بصیرتی فعالیت کند.
این فرمانده خاطرنشان کرد: انتظار است در حوزه پژوهش اساتید ما بر روی کارهای پژوهشی نتیجه‌بخش کار کنند، باید دید گیر استان ما کجاست و پس از احصای مشکلات از توان اساتید استان برای حل مساله کمک گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار