هیچ کس درصالح آبادپاسخگونیست!
مردم بسیاری از روستاهای شهرستان صالح آباد روزهاوشب ها رابامشکل بی آبی سپری می کنندولی این نعمت الهی این روزهابه راحتی در کوچه وخیابان هاهدرمی رود.
کد خبر: ۹۱۱۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷ 23 October 2020

تابناک رضوی: مردم بسیاری از روستاهای شهرستان صالح آباد روزهاوشب ها رابامشکل بی آبی سپری می کنندولی این نعمت الهی این روزهابه راحتی در کوچه وخیابان هاهدرمی رود.

این شعر رابارهاشنیده ایدکه می گویند"آب در کوزه ماتشنه لبان می گردیم" که امروزه به صورت ضرب المثل درمیان مردم رواج پیدا کرده است،یعنی اینکه توانایی خودروندیدن ودست نیازبه سمت دیگران دراز کردن یابه عبارت دیگر غافل ازظرفیت درونی واطراف خودشدن است، شهرصالح آبادنیز از این داستان مستثنی نیست.

مردم روستای نعتو در بسیاری از شبکه های اجتماعی مشکلات ودغدغه های خود را در این باره بیان کردندتابه قول معروف فرجی شود و مسئولان شهرمان برای آن تدبیری بیندیشند.

بیش از یک سال است که این لوله هاهمچین وضعیتی دارند.متاسفانه هیچ اقدامی برای جلوگیری ازهدر رفتن،یاتعویض وبازسازی آن صورت نگرفته است.

طبق صحبت های روحانی محترم روستا حدود ۴شبانه روزاست که درچندنقطه روستالوله آب ترکیده ومتاسفانه همچنان مدیران چسبیده اندبه صندلی هایشان یه موقع شخص دیگری پشت میزشان ننشیندمردم روستامعتقدندکه ترکیدگی لوله آب شرب تنها خیابان و کوچه های آن را سیراب می کندو ازطرفی مسئولان همیشه شهروندان را به صرفه جویی دعوت می‌کننددرحالی که خودعاملانی جهت تشدید هدر رفت آب و بحران کم آبی در صالح آبادمی شوند.

کمبودآب،یک ساعت آب درشبانه روز، چند کیلومترپیاده روی برای تامین آب،ترکیدگی لوله آب درخیابان ها و کوچه به یک قصه تکراری تبدیل شده است وهر از چندگاهی باید شاهد ترکیدگی لوله‌ها در خیابان و کوچه ها باشیم وامروزه شاهدیم که برای تعمیر محل ترکیدگی لوله بایدچندروزصبر کنیم تامسئولین امردرمحل حضور پیداکنندو ازهدر رفت آب جلوگیری کنند.

حال جای تامل است که مسئولین ماباعدم توجه به این مسائل باعث محرومیت برخی شهروندان ازنعمت بزرگی چون آب شرب شده اند.ومسئولین باید برای این امربسیار مهم، سریعاً واردعمل شوند.این سرمایه گرانبها که هدر رفت آن بازگشتی وجبرانی ندارد از بین می رودو فقط همه نظاره گرهستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار