مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع استان اردبیل گفت: امسال بیشترین میزان اعتبارات ایجاد زیرساخت گردشگری منظور شده از محل اعتبارات سفر سال گذشته ریییس‌جمهوری به این استان به خلخال تخصیص یافته و پروژه‌های گردشگری این منطقه تکمیل خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴ 21 October 2020

نادر فلاحی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های گردشگری خلخال در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پروژه‌های گردشگری خلخال در اولویت بوده و هم در اعتبارات سفر و هم در اعتبارات ملی و استانی گردشگری خلخال امسال اعتبارات متمایزی داشته است.

وی افزود: ایجاد راه دسترسی و برق‌رسانی به پروژه پل معلق خلخال مورد تاکید بوده و عملیات اجرایی طرح زیرساختی برق‌رسانی به بزرگترین پل معلق جهان در منطقه نمونه گردشگری ازناو خلخال تکمیل شده است.

وی اظهارداشت: تلاش مجری و سرمایه‌گذار بخش خصوصی این طرح بهره‌برداری از پل معلق تا تابستان سال آینده است.

وی همچنین با بیان اینکه منطقه نمونه گردشگری ازناو خلخال با وسعت بالا فاقد امکانات رفاهی دولتی و زیرساختی بود، گفت: عملیات اجرایی مجموعه رفاهی تفرجگاه ازناو نیز با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا بوده و تا پایان فصل کاری مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

فلاحی اجرای طرح برق‌رسانی به پروژه نیمه‌کاره آبشار مصنوعی در منطقه نمونه گردشگری امامزاده عبدالله شهر کلور مرکز بخش شاهرود خلخال را از جمله خواسته‌های مردم این منطقه ذکر کرد که امسال با صرف ۲ میلیارد ریال عملیاتی شد.

وی همچنین از تعیین تکلیف پروژه نیمه‌کاره هتل آپارتمان منطقه نمونه گردشگری امامزاده عبدالله کلور با واگذاری آن به شهرداری خبرداد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار