مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه گفت:۶٧٠ هزار نفر از دارندگان سهام عدالت در استان کرمانشاه روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند و ما متولی اطلاع رسانی در خصوص سهام عدالت هستیم.
کد خبر: ۹۱۰۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰ 20 October 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه امیر حمزه حیدریان در نشست خبری با حضور مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان و برخی مسئولین و اصحاب رسانه که در اداره امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه با موضوع روش غیر مستقیم سهام عدالت مورخه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ برگزار شد. در خصوص نحوه انتخاب اعضای هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت اظهار کرد: با گذشت ۱۰ سال از تشکیل شرکت استانی نیاز به انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره احساس می‌شود. سازمان در راستای کمک به اقشار ضعیف که در این زمینه سرمایه‌گذاری کردند با همکاری و تعامل با اصحاب رسانه در جهت اطلاع رسانی در زمینه انتخاب اعضای هیئت مدیره جدید که با هدف سودآوری برای سهامداران عدالت که اغلب ضعیف هستند قدم برداشته است.

وی افزود: ما متولی سهام عدالت نیستیم و وظیفه ما اطلاع‌رسانی جامعه است و به عنوان نماینده، وظیفه اطلاع رسانی را به عهده داریم تا تعامل با اصحاب رسانه در چارچوب وظایف اخلاق دینی گام های مثبتی در جهت ارتقاء اهداف شرکت برداریم.

وی در مورد چگونگی برگزاری مجمع عمومی و انتخاب اعضای هیات مدیره جدید شرکت سرمایه‌گذاری استان با نماد ( وسکرشا) گفت : 670 هزار نفر از دارندگان سهام عدالت استان روش غیرمستقیم برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند که سود و زیان سهام عدالت آنها به تصمیم اعضای هیات مدیره شرکت بستگی دارد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان خاطرنشان کرد: انتخاب هیئت مدیره توانمند و متخصص و صاحب فکر می تواند جامعه هدف را که اغلب از اقشار کم درآمد می باشند به سوددهی برساند در نتیجه با درایت این مدیران در زمینه سرمایه گذاری در بخش هایی که بازدهی قابل توجهی دارند می توان آینده خوبی برای سرمایه گذاران سهام عدالت پیش‌بینی کرد.

این مسئول ادامه داد: افراد متخصص و توانمند با مراجعه به سامانه ستان می توانند جهت ثبت نام اقدام کنند واجدین شرایط باید دارای مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر باشند که رشته‌های مالی حسابداری ریاضی و آمار در اولویت هستند.

وی تاکید کرد: این افراد نباید در هیچ کدام از ارگانهای دولتی استخدام باشند. واجدین شرایط پس از ثبت نام و بررسی صلاحیت ایشان گزینش شده و از طریق مجمع عمومی آنلاین رای گیری می شوند این افراد پس از موافقت و تایید باید یک سهم سهام استانی را بخرند و در سود و زیان شریک شوند.

حیدریان در خصوص مشمولین سهام عدالت که انتخاب غیر مستقیم داشتند، بیان داشت: در صورت عدم انتخاب این افراد سامانه پس از انقضای مدت تعیین شده خود به خود روش غیر مستقیم را برای این افراد انتخاب می کند لازم به ذکر است افراد علاقه مند که واجد شرایط نیز باشند تا ۱۵ آبان فرصت دارند برای ثبت نام در سامانه سان اقدام کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار