مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در همین راستا تدوین برنامه و اهداف بلند مدت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان را نیز مد نظر داریم تا در قالب یک برنامه و استراتژی راهبردی قابل ارائه باشد و این امر را در جلسه سوم شورای راهبردی که هفته آینده برگزار خواهد شد پیگیری می‌کنیم.
کد خبر: ۹۱۰۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲ 19 October 2020

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی گفت: از ابتدای فعالیتم در این سمت بر تدوین برنامه تاکید داشتم به همین دلیل به تشکیل شورای راهبردی ورزش پرداخته و از اهالی ورزش از جمله مدیران و تحصیلکردگان این رشته دعوت کردیم تا در این شورا حضور پیدا کنند.

سید محمد طباطبایی افزود: توزیع عادلانه اعتبارات در شهرستان‌ها به رشد ورزش در مناطق مختلف منجر خواهد شد و بر همین اساس پس از رصد میدانی از مجموعه‌های در حال ساخت در شهرها و روستاها با هماهنگی و همفکری با فرمانداران، نمایندگان مجلس و مسئولان فنی مبالغ گوناگونی تخصیص پیدا کرد تا به اتمام پروژه‌ها تا پایان سال مالی منجر شود.

وی ادامه داد: با وجود بحران کرونا و شرایط دشواری که حاکم بود از امکانات سخت افزاری و وضعیت موجود ورزش اصفهان بازدید میدانی انجام دادیم تا بتوانیم برآورد لازم را برای برنامه ریزی داشته باشیم در حوزه جوانان نیز اقدامات خوبی صورت گرفت و برنامه های فرهنگی قابل توجهی تدوین کرده‌ایم.

طباطبایی تاکید کرد: معتقدم ورزش به مثابه یک دوی امدادی است و هرکسی به فراخور توانایی‌های خود در پیشبرد و موفقیت آن سهم دارد اما چشم انداز همه اعتلای ورزش بوده و در همین مسیر ریل گذاری شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان از اختصاص ۹۶ میلیارد تومان برای امور عمرانی اماکن ورزشی در شهرستان‌های این استان خبر داد.

طباطبایی به کاهش شدید درآمدهای اداره کل ورزش و جوانان به دلیل شیوع ویروس کرونا در ۶ ماه نخست سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: درآمد حاصل در این مدت ۱۵۰ میلیون تومان بوده است در صورتی که هزینه نگهداری اماکن ورزشی بیش از یک میلیارد تومان برآورد می‌شود.

وی با بیان اینکه با تصمیم گیری در ستاد استانی کرونا فعالیت های باشگاه‌های ورزشی به جز استخرها با ظرفیت ۵۰ درصد از امروز از سرگرفته شد گفت: امیدواریم شرایط عمومی به صورت عادی برگردد و شاهد رونق دوباره ورزش باشیم.
وی باشگاه‌های حرفه‌ای استان اصفهان شامل سپاهان و ذوب‌آهن را نقاط قوت ورزش استان نامید و اظهارداشت: هر زمان این مجموعه‌ها به خوبی کار کرده‌اند ورزش استان بهبود پیدا کرده و در مواقعی که با ضعف روبه‌رو بوده‌اند ورزش استان نیز با افول روبرو بوده است.

وی تاکید کرد: بنا داریم بر اساس شرایط بحرانی موجود به واسطه کرونا، توسعه ورزش همگانی و تحرک بیش از پیش آحاد جامعه با تمریناتی در منزل را در اسرع وقت در اختیار جامعه ورزش قرار دهیم.

طباطبایی تصریح کرد: در همین راستا تدوین برنامه و اهداف بلند مدت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان را نیز مد نظر داریم تا در قالب یک برنامه و استراتژی راهبردی قابل ارائه باشد و این امر را در جلسه سوم شورای راهبردی که هفته آینده برگزار خواهد شد پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: اعتقاد راسخ داریم که تمام برنامه‌های تدوین شده روی کاغذ به مرحله اجرا برسند و نقاط ضعف و قوتشان را در عمل بسنجیم. ضمن اینکه این آمادگی را داریم در صورت مواجهه با ضعف در هر قسمت برنامه استراتژی را تغییر دهیم.

طباطبایی افزود: اگر ورزش اصفهان جایگاه قابل توجهی دارد به این علت است که عملکرد اداره کل، باشگاه‌های ورزشی، هیئت ها و همه به خوبی رصد شده است. و یکی از پایه های ثابت موفقیت و جایگاه امروز ورزش استان اصحاب رسانه هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار