مسوول بسیج اصناف استان اصفهان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با کمک مومنانه، ۲۰ هزار بسته غذایی و ۱۰ هزار بسته لوازم‌التحریر توسط بسیجیان اصناف در این استان تهیه و توزیع شد.
کد خبر: ۹۰۹۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۹ 14 October 2020

سرهنگ پاسدار حمیدرضا امانی با اشاره به حضور و همراهی خیرین اصناف در ایام کرونا بیان کرد: پس از شیوع بیماری کرونا بسیجیان اصناف برغم آسیب‌هایی که از کرونا دیده بودند به یاری هموطنان خود آمدند.

وی تصریح کرد : این اقدام مومنانه همچنان از سوی این بسیجیان در استان ادامه دارد.
وی با بیان اینکه رایزنی‌های لازم با معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفته و مجوز تولید ماسک دریافت شد، داد: بسیج اصناف استان آمادگی تولید روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار ماسک را دارد.

مسوول بسیج اصناف استان اصفهان با اشاره به رسالت بسیج اصناف در جمع‌آوری و پیگیری مطالبات اصناف، افزود: با بهره‌گیری از ظرفیت سایر اقشار بسیج و برخی نهادها و سازمان‌های دولتی برخی از این مطالبات پیگیری شد.
مسوول بسیج مهندسین صنعتی استان اصفهان در این نشست با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال جهش تولید گفت: امسال تا پایان سال یک هزار و ۵۰۰ هزار شرکت صنعتی بزرگ و کوچک عارضه یابی می‌شود.
سرهنگ پاسدار حسن شادمان‌فر با اشاره به تاسیس بسیج مهندسین صنعتی استان اصفهان از سال ۱۳۸۰ تاکنون، افزود: این سازمان در اولین گام، اقدام به‌ راه‌اندازی کلینیک صنعتی به منظور پایش و توانمندسازی صنعتی ایجاد شد.
وی با بیان اینکه برخی از شرکت‌های صنعتی استان به صورت سنتی اداره می‌شوند، افزود: با راه‌اندازی این کلینیک در سال ۱۳۹۵ در قالب ۱۳ کارگروه تخصصی مسائل حوزه صنعت رصد و به شرکت‌ها و جامعه صنعتی استان ارائه خدمات می‌شود.
شادمان‌فر با اشاره به فعالیت ۸۰۰ معدن در استان اصفهان، گفت: در قالب تفاهم‌نامه با نظام مهندسی معدن تلاش می‌کنیم در راستای برطرف شدن ۱۷۵ معدن استان گام‌های موثری برداشته شود.
مسوول بسیج مهندسین صنعتی استان اصفهان افزود: سال گذشته ۱۰۰ واحد صنعتی استان پایش و عارضه‌یابی و امسال قرار است تا آخر سال یک هزار و ۵۰۰ صنعت پایش و عارضه‌یابی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار