محمد حسن آصفری
محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران با توجه به سهم اندک اعتبارات تملک دارایی، برای افزایش آن در سال آتی تلاش کنند تا بتوان اقدامات موثری در راستای توسعه استان مرکزی انجام داد
کد خبر: ۹۰۸۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ 13 October 2020

نماینده اراک: سهم اعتبارات تملک دارایی استان مرکزی نیازمند بازنگری است

«محمدحسن آصفری» روز سه‌شنبه در نشست شورای اداری استان مرکزی افزود: لایحه بودجه کشور تا ۲ ماه آینده تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود که نیاز است مدیران استان مرکزی، پیگیری‌های لازم برای تخصیص اعتبار از ردیف‌های ملی را برای شروع طرح‌های جدید و تکمیل طرح‌های نیمه تمام به کار گیرند.

وی بیان کرد: فشار‌های اقتصادی بر مردم سخت‌تر شده، اما برخی شرایط موجود در کشور به واسطه تحریم‌های ظالمانه دشمنان و برخی دیگر مربوط به مسایل داخلی کشور است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی رفتار‌های مدیران نباید موجب افزایش ناراحتی مردم شود، بسته شدن درب اتاق مدیران به روی مردم پذیرفته نیست و وظیفه اصلی یک مدیر پاسخگویی به مطالبات مردم و تلاش حل مشکلات آن‌ها است.

آصفری اظهار داشت: جای تاسف دارد که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی شمار زیادی از مدیران را نمی‌شناسند و انتظار است بحث تعامل مدیران با نمایندگان مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اختلاف بین دستگاهی استان مرکزی باید توسط استاندار پیگیری و حل شود و نباید هر مسئله‌ای به دستگاه قضایی ارجاع شود و برحجم پرونده‌های این بخش اضافه کرد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در بازدیدی که به تازگی از گمرک استان مرکزی صورت گرفت، مشخص شد ۱۵ هزار تن کالا در انبار‌ها دپو شده که کالا‌های واردکنندگان پس از دور زدن تحریم‌ها در گمرک بلاتکلیف مانده است.

آصفری بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته (دوشنبه) در دیدار با اعضای دانشگاه افسری، بیان فرمودند که خیلی از تحریم‌های کشور، داخلی است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: طرح اقدام ملی مسکن برای کمک به خانه دار شدن اقشار کم درآمد است و انتظار است در راستای ایجاد این طرح مقاوم سازی و استفاده از مصالح مرغوب و باکیفیت مورد توجه قرار گیرد.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که ۲ کرسی آن متعلق به حوزه اراک، کمیجان و خنداب است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار