سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: یکی از برنامه‌های محوری امسال اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان یزد معرفی کارآفرینان موفق است.
کد خبر: ۹۰۸۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸ 12 October 2020

عماد تشکری به همراه تیم برنامه صبح و زندگی رادیو یزد ازیک واحد تولیدی شرکت تعاونی کارتن سازی در یزد بازدید کرد.


وی در این بازدید گفت: یکی از شاخص‌های مهم این مجموعه پایداری در حفظ اشتغال با تمامی مشکلاتی است که در این سال‌ها با آن دست و پنجه نرم کرده است.


تشکری افزود: این شرکت تعاونی با شش نفر شروع به کار کرده و در حال حاضر با اشتغال ۷۵ نفر به صورت مستقیم و ۱۳۰ نفر به صورت غیرمستقیم یکی از شرکت‌های موفق در زمینه تعاونی استان محسوب می‌شود.


سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تاکید کرد: حوزه کارآفرینی را می‌توان به دو بخش تقسیم کرد. یک بخش مجموعه‌هایی است که در آستانه راه اندازی هستندو این مجموعه‌ها نیاز به زمین، تسهیلات و امکانات دارند که ضروری است جهت سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال دستگاه‌های دولتی یاری رسان باشند.


تشکری اضافه کرد: برای  پوشاندن جامه عمل به شعار‌هایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در این سال‌ها بیان کردند، بهترین کار ایجاد تسریع و تسهیل در امور اداری کارآفرینان است.


وی، با اشاره به اینکه بخش دیگر کارآفرینان واحد‌هایی هستند که به تولید رسیده اند، تصریح کرد: توقع مدیران این مجموعه‌ها آن است که در شرایط دشوار اگر دستگاه‌های دولتی باری از دوششان بر نمی‌دارند، باری هم بردوش آنان اضافه نکنند


سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اداره کل تعاون استان یزد را مجموعه حمایتی از بخش کارگری و کارفرمایی دانست و گفت: تلاش مضاعف ما بر این متمرکز شده است که خدمات بهتری جهت ایجاد اشتغال برداریم و دراین مسیر موثر و مفید باشیم.


وی در پایان گفت: یکی از برنامه‌های این اداره کل معرفی صنعتگران و کارآفرینان موفق استان در عرصه اقتصادی است تا هم الگو سازی برای نسل جوان استان صورت گیرد و هم در سال جهش تولید با ایجاد جاذبه سرمایه گذاران بیشتری را به سمت کار و تولید سوق دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار