مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: جوان ۲۵ ساله ای که امروز در ارتفاعات گچان به دلیل سقوط از ارتفاع مصدوم ودچار شکستگی پا شده بود توسط تیم واکنش سریع هلال احمر رها سازی وجهت تحویل به همکاران اورژانس به پایین ارتفاعات انتقال داده شد.
کد خبر: ۹۰۷۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱ 10 October 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ علی اصغر علی اکبری بیان کرد: بعد از ظهر امروز در پی تماس تلفنی با (شماره ۱۱۲) مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر سقوط یک نفر در ارتفاعات گچان ایلام بلافاصله تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان به محل حادثه اعزام شدند.

علی اکبری در این خصوص گفت: نجاتگران هلال احمر با رسیدن به محل حادثه و رها سازی مصدوم که از ناحیه پا دچار شکستگی شده بود اقدامات اولیه امدادی را بر روی وی انجام دادند.

وی ادامه داد:نجاتگران هلال احمر با استفاده از تجهیزات کوهستان و با کمک باغداران گچان مصدوم را از مسیر های سخت و صعب العبور به پایین کوه منتقل و جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اوژانس دادند.

وی افزود: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار